Måste bara säga wow Opeth!

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag har varit en trogen fan sedan Morningrise så jag har vant mig vid ständigt svinhög kvalitet och innovation. Fick hem liveskivan från Royal Albert Hall i brevlådan idag och jag tror aldrig att jag hört en bättre liveskiva rent musikaliskt och tight. Det är knivskarpt helt enkelt!

Köööp den om ni gillar Opeth!!!
 

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Ort
Landskrona
Hoj
Tillsvidare hojlös
Tur att den finns på Spotify! Skulle vilja ha DVD:n dock men å andra sidan ser man dem ju nästan en gång om året live om man har lite flyt med deras schema... ;)
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Jag har i princip slutat att gå på koncerter. Jag blir nästan alltid besviken. Är det inte ljudet det är fel på så är det oinspirerade band eller jobbig, svettstinkande publik.
Jag ska iofs på WASP nu om ett par veckor, eftersom jag aldrig sett dom och vill göra det innan Blackie gör en Dio och trillar av. karln har ju sett ut att vara på gränsen i ett decennium.

Sist jag såg Opeth var 2006 på Metal town precis när deras senaste trummis hoppas på tåget. Jag blev riktigt besviken den gången eftersom han inte hade i närheten samma snärt och gung som Martin Lopez. Men han verkar ha utvecklats och hittat stuket riktigt bra. Det låter skitbra på nya DVD:n, även om det inte är lika personligt som när Lopez lirade.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top