Måste bara få säga detta.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Var ute o åkte igår, nylackad hoj, skönt väder, humöret var på topp och ingenting kund förstöra det!! Idag skulle jag ha åkt till verkstaden för att byta däck. Låg i sängen imorse när vaknade o tyckte mig hör små regndroppar mot fönsterbläcket. Jag försökte koncentrera mig lite mer, nyvaken som jag var, för att höra bättre. Myckert riktigt, det var ljudet av små droppar jag hörde slå. Fan tänkte jag, nu måste jag åka i regnet. Så typiskt, igår var det strålande väder och idag när jag ska till verkstaden regnar det.

Jag steg upp ur sängen och i samma ögonblick som jag drog upp persiennen ser jag hela världen täckt av centimetervis med HELVETES JÄVLA SKIT SNÖÖÖÖ!!!!!! :mad: :mad: :mad:

VARFÖR!!??? :kulspruta :machinegu :kulspruta :machinegu

Hehe, inget illa men svensken e lite ofta lite rolig, efter de vart 10 + första gången så tror den att nuuu kommer det inte o bli kallt igen :)

Som regel så snöar det alltid från o till åtminstonde fram till Påsk!

/ Hannes

ja kan klart de kan, de har snöat i juni i västsverige :)

men som regel så brukar den sista snön komma i påsk

Madhonda skrev:
MINST....!!! :kocko Det kan ju komma snö ända in i maj... om Kung Bore har svårt för att somna om...!! :rolleyes:

Igenkligen så skulle man ta och banka skiten ur den där kung bore så att han somnar in ordentligt :mad:

e det inte typiskt ?... här i Helsingborg e det fint väder... men har jag skaffat min båge ännu ? NÄÄÄÄÄÄ :huvet

fan !! köp min lägenhet så jag kan köpa bågen .....

Snöade i förrgår, snöade igår, snöade imorse, snöar nu... :(

Ja tänk vad svårt vi har det i Sverige hörru du....ack ack ack.....
Men du har tak över huvudet & mat på bordet i alla fall...och vli slipper bombattentat & diktaturer!

Så lite snö ska du nog överleva...sätt dina bekymmer i perspektiv...

De va väl inte riktigt så han menade, får men inte prata om något illa för att andra har det värre?

Blev lite rikitgt j*vla less när jag kom ut idag. Blev till att vända i dörren och skippa föreläsningen. Jag trodde faktiskt på allvar att det va slut på snöandet för den här vintern. Fel som vanligt. :huvet

mossen skrev:
Ja tänk vad svårt vi har det i Sverige hörru du....ack ack ack.....
Men du har tak över huvudet & mat på bordet i alla fall...och vli slipper bombattentat & diktaturer!

Så lite snö ska du nog överleva...sätt dina bekymmer i perspektiv...

Du resonerar precis som jag brukar göra och det är rätt!

Jag är aktiv i hjälporganisationer och hjälper till ekonomiskt med det jag kan. Jag får en kick av att hjälpa människor som har det sämre ställt precis som jag får en kick av att åka hoj. Men även om vi har det bra som tillhör de 6% som anses som de "rika" i världen har vi rätt att bli griniga om saker o ting inte blir som vi vill, även om det är bagateller i jämförelse med andra människors missär!

Det är sorgligt.
Väntar bara på att snön ska komma hit också... bara +1.4 och mulet, inatt kommer det nog. :gråta

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage