Måste alla försöka wheela? (film)

Skönt att sådana miffon håller sig till hojar som R1 mfl. :hihi
Vill då inte för livet att de börjar köra så med BMW hojar med 10 dubbling av försäkringen som följd.

Fast... är det nån som har lite stuntande med BMW hojar på film så vill jag gärna se :näsblod

Grym wheelie! Nerförsbacke o allt! Visa grabben respekt :rolleyes: Tänk va tråkigt vi skulle ha om jänkarna inte körde hoj :tomten

farsan köpte den på ebay då han fick uppfattningen att det var en wheelie-guide specifikt för 954:or.

Superbike Magazine - How to wheelie heter rullen och innehåller även en guide till stoppies och burn-outs. :yoparty

mini-knutten skrev:
farsan köpte den på ebay då han fick uppfattningen att det var en wheelie-guide specifikt för 954:or.

Superbike Magazine - How to wheelie heter rullen och innehåller även en guide till stoppies och burn-outs. :yoparty

"host" psst lägg upp den :7peta

R1 wannabe skrev:
Försök inte inbilla oss att du klarat av din "bakhjulskarriär" utan vurpor :fatta!

Första inloggningen jag hade här stötte jag ihop med en kille som hade en lååååång lista under avataren med skrotade hojjar.

Har du någon aning om vem det var Swedie? :va
:rolleyes:

Men samtidigt, vem fan är så dum att han tror att det är annat än dömt att misslyckas? Inte ens om man aldrig har kört moppe så börjar man på det där viset. Visst, krascha gör alla någon gång men man är bra dum om man provocerar fram det på detta vis.
Alltid lika kul dock att se sådana vurpor när de slutar lyckligt till trots.

Jag tycker då killen i filmen va astuff.... :yoparty

Försöker ju fastän han (säkerligen medvetet) inte kan slanga... kewl!!

Undertecknad ska för övrigt mangla asfalten me hojen, så snart det där vita och kalla på banan har runnit av. DARRA all svea vårtinade asfalt!!!!!

BRASSARN over and out

mini-knutten skrev:
känns som om jag kommer att råka ut för samma sak nu i vår när min "stuntkarriär" drar igång på riktigt :huvet . Lovar att lägga ut eventuellt bildbevis på SH :tummenupp
Tror inte du behöver oroa dig för plötsliga överslag med din SV :)

The blade skrev:
Är det nån annan än jag som tycker mer synd om hojen än snubben som försöker wheela :va

mäniskor läker av sej själva... de gör inte hojar tyvärr :P
o ja jag vet att jag har många punGter och skriver kasst :näsblod

Dee_cati skrev:
Men samtidigt, vem fan är så dum att han tror att det är annat än dömt att misslyckas? Inte ens om man aldrig har kört moppe så börjar man på det där viset. Visst, krascha gör alla någon gång men man är bra dum om man provocerar fram det på detta vis.
Alltid lika kul dock att se sådana vurpor när de slutar lyckligt till trots.
Håller med till 100%.
Men så är jag nog en av de 2 promille här inne som INTE klotat vid bakhjulsträning :rolleyes: ännu

Och det är mer än man kan säga om Herr Swedie :lol

R1 wannabe skrev:
Håller med till 100%.
Men så är jag nog en av de 2 promille här inne som INTE klotat vid bakhjulsträning :rolleyes: ännu

Och det är mer än man kan säga om Herr Swedie :lol

Så vanligt med wheeliekrascher är det väl ändå inte.

yonsson skrev:
Varför står idioten upp och varför i helvete försöker han rycka upp den?

Jag står ganska ofta när jag wheelar, å ännu oftare rycker jag när jag ska få upp den? Vad är problemet?

Orca69 skrev:
Exakt, så varför börja med att springa? :)
Tur i oturen var väl att han började i den farten (om det nu var första gången) och inte kopplade upp den i 100 km/h :)

Han har nog varit i badhuset nyligen, och fått lock för öronen.... Har hört att det kan sabba balanssinnet.... Ja.... så e det nog... Stackarn...

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back