Månguden

ezter

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Ktm
Ingen annan som såg filmen Månguden när den sändes?, 89 tror jag det var. Jävligt otäck film vill jag minnas. Svensk skräckfilm när den är som bäst!

Svt verkar vägra visa repris på denna.
Kan vi inte dra igång något slags mailbombsprojekt
mot svt så att de fattar att de skall visa repris på denna
istället för allt annat junk de kablar ut.

Just den kvällen för 19 år sedan var jag och lekte krig med några grannar så missade början. Sjukt irri.

Sannolikheten att den är bra är ju väldigt liten då svensk film blir bra en gång på 1000. Finns den inte att uppbringa i piratbukten så är den inget att ha.

Sannolikheten att den är bra är ju väldigt liten då svensk film blir bra en gång på 1000. Finns den inte att uppbringa i piratbukten så är den inget att ha.

Bra tips där! Piratbukten= Himmelriket för alla med förkärlek för
Amerikansk kvalitetsfilm.:tummenupp

Bra tips där! Piratbukten= Himmelriket för alla med förkärlek för
Amerikansk kvalitetsfilm.:tummenupp

Jag vet inte om du är ironisk eller ej, men mitt tips syftade till att precis ALLT går att hitta på nätet, förutom sånt som är rent skit men oftast även det finns ju där.
Angående amerikansk kvalitetsfilm så hittar du åtminstone sådana, du hittar inga svenska motsvarigheter direkt. Eller iofs, frågar du här så är ju Bergman rena rama regissören och Yalla Yalla anses vara bra.
Skrämmande.

Jag kommer med ihåg den kvällen den gick .. det åskade som faen den kvällen vilket säkert gjorde att den blev mer hemsk än var den är. Men att man kommer ihåg just den kvällen och den filmen måste ju mena att filmen gjorde ett intryck på en.

Lite som Besökarna. Jag tyckte fan det var bland det värsta jag sett och det dröjde många år innan jag såg om den. Men då kändes det mer komedi över det hela.

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt