Många team på ERF Gelleråsen!!!

valmers skrev:
Klart jag hade gjort det, om inte....och...och....men...och....vaffan....teamchef....inte mitt bord.....jävlar om ni inte kör 1.15! :mad:
kyckling.jpg

valmers skrev:
Klart jag hade gjort det, om inte....och...och....men...och....vaffan....teamchef....inte mitt bord.....jävlar om ni inte kör 1.15! :mad:
Nu blev du spak va, ta med dig vit sprayfärg och koner till Åsen på onsdag, du får måla ut idealspår samt bromspunkter.

1.15.... kan det ens va möjligt :va

Thundercat skrev:
Har du inte kvar filmen från förra året, kika när jag kör så ser du hur det ska gå till... :gnissla
Du körde ju 15 tder.. dock va det 2.15

GSXR1100R skrev:
1.15.... kan det ens va möjligt :va

Hållinder körde 1, 08 36 med en gixxer så visst är det möjligt. Det är bara att gasa, glöm inte bort att bromsa efter rakan och se till att termostaten är rättvänd så blir det nog grejer.

Mookie skrev:
Hållinder körde 1, 08 36 med en gixxer så visst är det möjligt. Det är bara att gasa, glöm inte bort att bromsa efter rakan och se till att termostaten är rättvänd så blir det nog grejer.
Hållinder har en sak som jag saknar... Talang :gnissla

Det verkar som om det är lite nervöst i ERF lägret just nu, vad kör ni på för tider egentligen och vad kommer det att krävas för att kvala in? På ett ungefär?

Hur funkar det med kvalet? Snabbaste varvet från snabbaste föraren eller någon sorts snitt på alla förarna i teamet?

Mookie skrev:
Det verkar som om det är lite nervöst i ERF lägret just nu, vad kör ni på för tider egentligen och vad kommer det att krävas för att kvala in? På ett ungefär?

Hur funkar det med kvalet? Snabbaste varvet från snabbaste föraren eller någon sorts snitt på alla förarna i teamet?

Snabbaste varvet av snabbaste föraren. Bästa tid helt enkelt.
Vi siktar på att kunna lägga jämna 1,13-1,14 tider.
Hur långt man kommer på det har jag ingen aning om.

Macke skrev:
Vi som inte lyckas kvala in i "stor debutant" då, får vi oxå tillbaka pengar? :D :D :D
Hehehe nu va du rolig, vi tycker nog att det är lite konstigt att Brånalt & co ändrar reglerna efter man har betalt, detta är snudd på kontraktsbrott, om vi blir utkvalade så ska min advokat stämma KMF

:rolleyes:

GSXR1100R skrev:
Hehehe nu va du rolig, vi tycker nog att det är lite konstigt att Brånalt & co ändrar reglerna efter man har betalt, detta är snudd på kontraktsbrott, om vi blir utkvalade så ska min advokat stämma KMF

:rolleyes:
Har skickat ett mail till Brånalt om det verkligen stämmer att man kvalar ut serieanmälda lag. Känns inte så kul om man skulle misslyckas i kvalet och tappa start- och mål-poängen.....

Nr:18 skrev:
Har skickat ett mail till Brånalt om det verkligen stämmer att man kvalar ut serieanmälda lag. Känns inte så kul om man skulle misslyckas i kvalet och tappa start- och mål-poängen.....

Serieanmälda lag borde inte kvalas ut!

Palte skrev:
Serieanmälda lag borde inte kvalas ut!
Nej, men som läget är nu är det en hel del serieanmälda lag som kommer at sitta på läktaren. Skicka ett mail till brånalt och tala om detta! Enda chansen att fä en ändring är att reagera :tummenupp

Geiger skrev:
Pga start och målpoängen som nr18 skrev.

Nyheter ifrån ERF.nu

ERF News 2004-06-22

Startavgift Gelleråsen
2004-07-24 - 2004-07-24 Mc Race 3 Gelleråsen

Det är fullt startfält på Race 3 Gelleråsen. Startavgiften skall betalas 30 dagar före Racet Betala omgående för att vara säkra på att ni kommer med.

Ponera nu att man mot förmodan blir utkvalad... :rolleyes: Hur mycket körtid får man då? Dvs hur mycket tid innebär kvalpasset (passen)?

Diablo skrev:
Ponera nu att man mot förmodan blir utkvalad... :rolleyes: Hur mycket körtid får man då? Dvs hur mycket tid innebär kvalpasset (passen)?
20 minuter och sen drickar man bira :fyllisar

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back