Många team på ERF Gelleråsen!!!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Saxat från mail från Hans Brånalt:

PM angående ERF 24:e juli Karlskoga

Hej ERF team

ERF organisationen och Karlskoga Motorförening har tagit ett gemensamt beslut angående ERF tävlingen 24:e juli på Karlskoga. Då det varit extremt många team som vill deltaga har vi beslutat att öka antalet startande till träning till 80 st/team fördelat på 2 grupper med 40 team i varje (lottning av kvalgrupp kommer ske). Detta innebär då en förändring av tidsschemat så att den planerade tidsträningen kommer delas i 2 delar. Kval kommer sedan att ske enligt gängse praxis där teamets bästa tid räknas och i tävlingen kommer 40 team att få starta.

Anmälningsavgiften enligt TR skall vara inbetald på PG konto 6044582-2 KMF/SO snarast. Betalningar skall alltid kunna styrkas med kvitto.

Team som inte kvalar in får 1000 kr tillbaks av sin erlagda startavgift.

Hälsningar

Hans Brånalt ERF och Tony Jacobsson KMF

Underbart att se !

Själv så fulmekar jag för Team Facial (Oscar, Geiger & Mrlind)

Hoppas på toppväder och ett inte allt för förnedrande resultat !

//Anders :fyllisar

Last edited:
metallgutten skrev:
Det är inga problem, vi låter vår teamchef kvala in oss.. :rolleyes:
Se till att ta dej till gåsen för lite träning innan rejset, det går inte att snacka sej snabb på den banan.....

NEEEEJ!!!! Jag som så gärna villa varva bla Mumlan och Gamlot på rejset. Där rök den chansen när de inte ens kommer till start....

Dock så kommer kvalet bli spännande iaf! :yoparty

Ehh? Så 40 st kommer bli utkvalade? Mycket märkligt... Jeje, då får man väl ta o köra ERF då också. Skoj!

Är erf:et första helgen på bike week?
Vilken dag och vilken tid?

Detta får man ju inte missa.

Snålt att man bara får tillbaka 1000 kr om man missar kvalet !!!!
Illa att ändra förutsättningarna så här sent !!

/Fredrik

Nr:18 skrev:
Saxat från mail från Hans Brånalt:

PM angående ERF 24:e juli Karlskoga

Hej ERF team

ERF organisationen och Karlskoga Motorförening har tagit ett gemensamt beslut angående ERF tävlingen 24:e juli på Karlskoga. Då det varit extremt många team som vill deltaga har vi beslutat att öka antalet startande till träning till 80 st/team fördelat på 2 grupper med 40 team i varje (lottning av kvalgrupp kommer ske). Detta innebär då en förändring av tidsschemat så att den planerade tidsträningen kommer delas i 2 delar. Kval kommer sedan att ske enligt gängse praxis där teamets bästa tid räknas och i tävlingen kommer 40 team att få starta.

Anmälningsavgiften enligt TR skall vara inbetald på PG konto 6044582-2 KMF/SO snarast. Betalningar skall alltid kunna styrkas med kvitto.

Team som inte kvalar in får 1000 kr tillbaks av sin erlagda startavgift.

Hälsningar

Hans Brånalt ERF och Tony Jacobsson KMF

Last edited:
benfre skrev:
Snålt att man bara får tillbaka 600 kr om man missar kvalet !!!!
Illa att ändra förutsättningarna så här sent !!

/Fredrik

600??? 1000 står det väl?

Har du eller jag glömt glasögonen?? :tungan

oscar skrev:

Fock :(
Kan ju tidigast komma på söndagen. :(

OT: Oscar är det ok med dig om jag tar med mig bromshandtaget till Bike week? Jag har inte fått mitt nya än det är därför jag inte har skickat tillbaka det.

MrGooFy skrev:
OT: Oscar är det ok med dig om jag tar med mig bromshandtaget till Bike week? Jag har inte fått mitt nya än det är därför jag inte har skickat tillbaka det.

Skicka PM för helvete, annars smellere DIREKCTT! :mad: :kulspruta

oscar skrev:
NEEEEJ!!!! Jag som så gärna villa varva bla Mumlan och Gamlot på rejset. Där rök den chansen när de inte ens kommer till start....

Dock så kommer kvalet bli spännande iaf! :yoparty
Ska vi betta lite? Hur mycket satsar du på att jag inte kvalar in?

metallgutten skrev:
Det är inga problem, vi låter vår teamchef kvala in oss.. :rolleyes:
Klart jag hade gjort det, om inte....och...och....men...och....vaffan....teamchef....inte mitt bord.....jävlar om ni inte kör 1.15! :mad:

*/ ?>
Back