Många mil!!!!

Har blivit ca 100 mil. Från början av juni till slutet av juni då vipparmarmarna dog samt att blindtarmen sa upp sig o sprack.

Strax över 1.000mil hittills... vara ca 200mil touring till Norge

skojjar ni eller? trodde jag kört lite som kört 1200mil och då har jag varit av med lappen 2mån (15maj-15juli)

ca 900 mil Totalt med 3 hojar jag ägt detta år, ca 2-300 mil på bana :yoparty

Drygt 900mil har det blivit så här långt men det kommer att bli fler, helt klart :)

spinnanders skrev:
Hur många mil har ni kört med hojen i år?
Själv så har jag kört ca 500 o lite till kommer det att bli :)

November till Mars i år körde 80 mil moped, 20-talet mil med förra hojen från januari till mars då jag bytte och har kört 1100 mil från Mars till dags datum, inklusive 3 veckors uppehåll då hojen pajade första semesterdagen, då det blev meka samt semestertripp, annars hade det varit säkert 200 mil till nu.. säsongen inte riktigt slut för mig ännu. Säsongerna har "flytit"ihop med mitt 2 hjulsåka kan man säga, nu blir det dock vinterbil istället för moped.

Last edited:
bara 160 mil. Men jag körde på bra i början men sen hade jag lite ekonomiska bekymmer och hade inte råd med bensin :rolleyes:

Men nästa sommar då ni ... ska gå upp till 600cc :banana

1650 mil hittills varav 200-300 mil på bana, och dom säger att det har varit en dålig sommar.

Ca: 900mil för mig sen jag tog kortet i maj.... Lite dåligt kanske men jag har inget jobb så det är ren nöjes körning!!! Men det kommer bli många mil till innan jag ställer in hojen och förhoppnigsvis fått köpt mig en offroad när snön börjar falla!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT