...där det bara bor invandrare.korvgubbe skrev:...Säger inte det mer om attityden i de områdena...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...där det bara bor invandrare.korvgubbe skrev:...Säger inte det mer om attityden i de områdena...
Markus skrev:Aj som fan, censurera bort det här illa kvickt. Det är ju hets mot folkgrupp och grovt rasse-istiskt och fy fan vad det är fy fan.
korvgubbe skrev:...Säger inte det mer om attityden i de områdena än om invandrare eller missförstår jag det du försöker säga?
Joe Schmoe skrev:Ja, precis. Det säger ganska mycket om de som bor i de områdena. Området i sig har väl ingen attityd? Det är väl ändå de som bor där som har attityden.
korvgubbe skrev:...där återfinns av de saker jag ser som problem i många förorter
Markus skrev:Vad?
För övrigt var texten grovt rasistisk:
Det största felet med skolan är hyckleriet, lärarna som inte vågar, inte vill se problemen i extremt invandrartäta skolor.
Jävla rassesvin, de ska hålla keften.
korvgubbe skrev:Nu vet jag iofs att du försöker raljera och göra dig lustig men det är inte utan att jag måste ge dig en aning rätt.... Den helt utflippade rädslan för att verka vara rasist är ju ytterligare en anledning till att frågorna hamnat i skymundan.,,
Politiker och andra som har möjligheten att göra något lägger locket på, för de är rädda att kallas rasister.... Och då återstår bara "utmedpackarna" som gör det hela ännu värre...
Det är inte bara lärare som blundar för problem... även många av våra politker som så förtvivlat gärna vill lyfta fram de kommunala skolornas suveränitet slätar över problemen för att inte hamna i dålig dager..
Istället bubblar problemen under ytan... Och av rädsla för att förknippas med utmedpackarna vågar ingen säga eller göra något...
Markus skrev:Och värre lär det bli.![]()
korvgubbe skrev:Att vissa väljer att konstant provocera för att polarisera debatten gör ju inte saken bättre..![]()
IronMike skrev:2063445Det är ta mej tusan val snart...
Inte stora fisken (val) ,...utan kanske regeringsskifte på g.
Vad tror ni kommer hända ?
![]()
Hörde idag på radion .. att de borgerliga hade 4% försprångGeneral E skrev:2063460Jag tror på att högern kommer att ta över Sv.
Varför kunde inte hon tagit anna linds plats ..ingen hade saknat henneGeneral E skrev:2063491Vågar knappt säga det här men jag var och lyssnade på Gudrun Skyrman som debatterade med en folkpartist häromdagen. Skulle inte förvånga mig om Fi kan plocka några röster, herreGudrun är väldigt bra på att prata.
Men det finns väl de som förtjänar rösten mer ?Martin skrev:2063746Jag tycker nog Maud O minsann har visat att högern inte förtjänar någon röst![]()
Chris Ash skrev:1768713Jag tror inte Sporthoj.com är ett representativt tvärsnitt av den svenska befolkningen.
Mr Vader skrev:1771457försvaret hade nog inte bantats i den takt det gör idag om mp o vp inte hade haft något inflytande...
Mr Vader skrev:1768478
Sossarna vill att alla medborgare ska ha samma möjlighet att lyckas här livet och därmed har du möjlighet att studera vidare oavsett vilket ekonomiskt stöd du har hemifrån.
Sossarna tror på att alla människor har förmåga att tillföra samhället något bra, medans många högerpartier anser att vissa individer när samhället och andra tär på samhället. Det är klart att det finns folk som tär på samhället om de aldrig ges möjligheten att tillföra det samma något.
Jag tycker nog Stalin minsann har visat att vänstern inte förtjänar någon röstMartin skrev:2063746Jag tycker nog Maud O minsann har visat att högern inte förtjänar någon röst![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |