Måndagstur vid fint väder

med om jag har hoj...r4an (R1 med mkt lite effekt) står på Yamahacenter och Thunderacen vete fan var den e...

thundrace skrev:
med om jag har hoj...r4an (R1 med mkt lite effekt) står på Yamahacenter och Thunderacen vete fan var den e...

Kom inom och hämta den, jag är som sagt evigt tacksam för den tiden jag har fått låna den av dig :tummenupp
Jag kommer nog inte hem förrän tidigast klockan 5 men ring så löser vi det.

YappE skrev:
Någon som är sugen på en måndagstur om det är väder för det. ?

SV 17.45 :7peta

tyärr måste min servas då tiden rinner i väg för mig o vi skall köra till Degernäs på fredag morgon. 1000 mil service. tjhoooo :banana

thundrace skrev:
Sitt nu inte där och häng utan gå och kela med min R5.7a..Tror det,är Yamaha festen du yrar om va?

Yapp.. resan går till Degernäs fredan morgon 0900. sedan är det fylle som gäller.. :fyllisar skall se om de har kravall staket jag kan välta. och sedan bli utslängd.

Kungen skrev:
Yapp.. resan går till Degernäs fredan morgon 0900. sedan är det fylle som gäller.. :fyllisar skall se om de har kravall staket jag kan välta. och sedan bli utslängd.

måste man inte bli insläppt för att kunna bli utslängd? (no chance for you my yamma-friend!) :tungan

Swappe skrev:
måste man inte bli insläppt för att kunna bli utslängd? (no chance for you my yamma-friend!) :tungan

Tjhihihi så sant så sant. har mutat in mig via Högsta hönan på Yamaha. :4skrika

Nu är det som så att kungen är den enda jag känner som har blivit utslängd/portad från ett motorevenemang...men visst...han tog 200 meter kravallstängsel med sig.....Och det är jävlar inget fyllesnack....wohoo
:fyllisar :fyllisar :banana :banana

thundrace skrev:
Nu är det som så att kungen är den enda jag känner som har blivit utslängd/portad från ett motorevenemang...men visst...han tog 200 meter kravallstängsel med sig.....Och det är jävlar inget fyllesnack....wohoo
:fyllisar :fyllisar :banana :banana

Får tillägga att det var en utomhus tävling med. :brinnerup

wohooo....wetrace träning på stenestadsbanan samt perstorp 9-11 idag...fan vad gött...äntligen få träna regnkörning... :huvet :huvet :huvet :huvet

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back