Måndagskörning 18/4-11

Var det nån som skulle dra ihop en körning imorrn eller?
kein anung. är pappaledig och kan disponera tiden rätt friskt.. ska ut med Pippi kl 12 för en liten runda. passar mig utmärkt då hon garanterat kommer hålla lugnt tempo :D

Micke™;5160569 skrev:
kein anung. är pappaledig och kan disponera tiden rätt friskt.. ska ut med Pippi kl 12 för en liten runda. passar mig utmärkt då hon garanterat kommer hålla lugnt tempo :D

Om du gillade repan i lördags o är ledig på fredag så haka på igen.. Brutalt mycket bättre o roligare vägar än bulten.

Om du gillade repan i lördags o är ledig på fredag så haka på igen.. Brutalt mycket bättre o roligare vägar än bulten.

mjae bulten har jag faktiskt inte så mycket till övers för(been there(alot) done that osv.). var en del jäkligt schyssta vägar där vi for sist. men n00b som man är så var det ju en del partier som var lite halvscary. fast det kanske mest beror på att man känner att man gärna vill hålla samma tempo som er "vana" förare :D men absolut. jag hakar mer än gärna på :yoparty

mjae bulten har jag faktiskt inte så mycket till övers för(been there(alot) done that osv.). var en del jäkligt schyssta vägar där vi for sist. men n00b som man är så var det ju en del partier som var lite halvscary. fast det kanske mest beror på att man känner att man gärna vill hålla samma tempo som er "vana" förare :D men absolut. jag hakar mer än gärna på :yoparty

Som jag sa innan vi åkte...kör ert egna tempo och försök inte haka på dom som är snabbare o därmed öka risken för att köra över sin förmåga.

Om du tyckte det va lite scary så sänk tempot nästa gång så du kan njuta av körningen och vägarna :) Då slappnar du av och färden blir grymt mycket roligare ju.

Bara dyka upp vid 12 bläcket på fredag.

Ni som ska ut och åka idag, kan man haka på eller? Tid plats isåfall?

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden