Månadsmöte på Tisdag den 4:e

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX12R -02 i delar
Möte på tisdag.
Hör det senaste om jackorna och vårrallyt!

Väl mött!

Kommer nog inte, ska på gratisbuffé. Student som man är så är det ju omöjligt och tacka nej till en sån grej, sen ska dom väl informera om något slags framtida arbete också.. :)

joo

tänkte nog försöka komma.
Skulle vi inte pynta beklädnaderna nu detta möte?
Ska jag olja in mig på hela kroppen samt klä mig i klänning och erbjuda exotiska danser med taktilmassage på toaletten eller duger det lika bra med pengar?
:hihi

Kom just på en sak som jag hade tänkt ta upp på mötet igår.
Var ju på MC-Bolaget och bokade jackor på måndagen och jag passade då på att beställa lite grejer till gammzukkan.

Frågade då om vi på umcc hade ordnat med nån klubbrabatt där och de svarade att de inte ens har fått den frågan förut, men att om nån som har hand om sånt i klubben kom förbi och la fram det och det finns intresse av medlemmarna att köpa delar och tillbehör där så skulle de såklart kolla upp möjligheten med rabatt.

Så nån som känner sig manad kan ju om denne vill åka förbi där och diskutera lite.
Några Suzukiägare har vi väl fortfarande i klubben.

Ouroboros skrev:
2061362 Kom just på en sak som jag hade tänkt ta upp på mötet igår.
Var ju på MC-Bolaget och bokade jackor på måndagen och jag passade då på att beställa lite grejer till gammzukkan.

Frågade då om vi på umcc hade ordnat med nån klubbrabatt där och de svarade att de inte ens har fått den frågan förut, men att om nån som har hand om sånt i klubben kom förbi och la fram det och det finns intresse av medlemmarna att köpa delar och tillbehör där så skulle de såklart kolla upp möjligheten med rabatt.

Så nån som känner sig manad kan ju om denne vill åka förbi där och diskutera lite.
Några Suzukiägare har vi väl fortfarande i klubben.

Låter som en ypperlig ide!

Mell lovade ta upp det med dom :tummenupp

Jag ordnar det, ska nog förbi där snart ang jackorna.

Freddy82 skrev:
2135696 Vad sa dom? blir det ev nån rabatt i framtiden

Vi har fått rabatt. 10% mot uppvisande av medlemskort...håller på med en sida till hemsidan där alla rabatter är samlade men den är inte klar än...men som sagt 10%

cbjorkman skrev:
2135749 Vi har fått rabatt. 10% mot uppvisande av medlemskort...håller på med en sida till hemsidan där alla rabatter är samlade men den är inte klar än...men som sagt 10%

Perfekt, ska hämta ut en del saker nästa vecka så då får plånboken behålla några hundralappar! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back