Månadens film

jiGGa

Fegis - Nu med nya ögon!
Gick med
24 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Retta
Månadens B film:
"Biker Boyz"

En hojfilm med många snygga hojar. Hayabusa och gixxer 1000R I huvudrollerna. Inte mycket till manus men skön rulle att titta på för den vårsugne. Lite rejs och stunts. Fast and The Furius fast med MC.
I rollerna: Laurence Fishburne, Orlando Jones, Derek Luke och Kid Rock

Varning: Se den inte med tjejen :fatta!
 
Du har varit medlem sedan: Joinade: 24-10-2003

och har missat alla andra trådar??

Ghost: skriv nu ett inlägg här så han får läsa din signatur! :D

Sorry!! Kunde inte låta bli! :D
 
Grattis....det finns nu 10.000 trådar om ett och samma ämne......förmodligen världsrekord :tummenupp

Nä men allvarligt, SNÄLLA prova sökfunktionen ibland :)

Snart måste väl nån lägga upp en sticky som heter typ "Tänkt posta ang. Bikerboyz? - läs detta " :gnissla :va
 
Last edited:
McAmir skrev:
Månadens B film:
"Biker Boyz"

Inte det minsta månadens B-film.

Dessutom är det nog förrförrförrförrförrförra månadens film. Jävla skitrulle är det. Regissörsopan kan inte ha kört hoj nånsin.
 
filmen är sååååå jävla dålig!!!!!!!!!!! borde inte ens få kallas för film....misslyckat expriment möjligen...har sällan förmodligen aldrig skådat sämre.
 
Sorry. Skall använda sökfunktionen nästa gång jag ska dela med mig nåt(eller behålla det för mig själv). :död
 
McAmir skrev:
Sorry. Skall använda sökfunktionen nästa gång jag ska dela med mig nåt(eller behålla det för mig själv). :död
Inte den stilen nu. Nästa gång är det du som sett något 40 gånger :)
 
campar skrev:
Du har varit medlem sedan: Joinade: 24-10-2003

och har missat alla andra trådar??

Ghost: skriv nu ett inlägg här så han får läsa din signatur! :D

Sorry!! Kunde inte låta bli! :D

Vad ska jag skriva då??? :hihi
(det vore iofs roligt om fler kunde använda den...)


:tungan :)
 
McAmir skrev:
Sorry. Skall använda sökfunktionen nästa gång jag ska dela med mig nåt(eller behålla det för mig själv). :död

Som Out Spinner säger, inte bli så nedslagen för en sådan här sak.
Det är ganska tjatigt ibland att läsa om samma sak väldigt många gånger, men för den skull behöver man inte hålla inne med något.
Bättre att använda sök funktionen, hittar man inget så är det bara att lägga upp en tråd. :tummenupp


:)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top