Hoztic
Alltid på väg mot nya mål
JKay skrev:Har läst innan!![]()
Den som jag SKA träffa i dagarna (läs i morgon) har en förkärlek till hojåkning. Hon vill ha hoj själv.![]()
Det ville mitt ex också...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JKay skrev:Har läst innan!![]()
Den som jag SKA träffa i dagarna (läs i morgon) har en förkärlek till hojåkning. Hon vill ha hoj själv.![]()
PGH skrev:Jag säger likadant som många andra säger vid hojköp, upp med BILDER för f-n![]()
Hoztic skrev:Det ville mitt ex också...Lita aldrig på något som kan blöda en vecka och överleva!
![]()
![]()
kAtanAmAn skrev:Mina mål är enklare än många andras =)
Nä men ta kort, lära mig köra ordentligt.
Samt i viss mån försöka ta det lugnt.
Men lite får man väl gasa.![]()
Marcus84 skrev:tänkte försöka knäskrapa första gången i sommar, så är det nån som har några tips så är ni välkomna att dela med er....
Hoztic skrev:Det beror ju på om du tänkt åka hem på samma hoj eller inte
Annars är det bara att hänga som en tok, luta massor och ha lagom fart![]()
En polare försökte lära mig skrapa och han sa att om jag inte fick ner knät körde jag inte fort nog... Han är finne ska väl tilläggas![]()
Rigge skrev:1 mil på bakhjulet, 100 meter stoppie och inte krascha så är jag nöjd. Det är väl dedär sista som blir svårast.
PGH skrev:Då kanske jag skall satsa på att försöka klota detta år, har lite dålig statistik på dettaHar du ngra tips på snygga/fördelaktiga klotningar?
Master_ skrev:Fördelaktiga vet jag inga men jag vet en som du kan testa så kan jag filma den.. Dra upp hojen så fort du kan och kasta själv in en kjetting i framhjulet.. Då lär du nog få till en klotning som ingen annan![]()
PGH skrev:Ja, det viktiga är ju att den kommer till sin rätta på filmHollywood nästa eller så blir det V.I.F kanske
![]()
xyx skrev:Mitt tips är att göra som jag gjorde förra sommaren:
Ha ingen vidare banerfarehet och ligg o nöt snabbare och snabbare varv på Knutstorp fastän att du är trött och börjar tappa koncentrationen.
Vipps, så är du på grönbete!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden