målsättning 2006?

• Thread starter Thread starter PGH
  • Start date Start date

PGH

Cool kille helt enkelt
Gick med
26 May 2004
Hoj
Piaggio x9 180cc
Vet ej om detta varit uppe tidigare :va Har sökt men ej funnit. Vad har ni för målsättning 2006? Nu gäller det inte ur tävlingssynpunkt utan mera vanlig gatåkning/stunts och dyl. Själv har jag följande saker på kaladern 2006:
- Skall ta mina första varv på bana i år, gud vad kul det skall bli
- Hade tänkt bli bättre på knäskrap, eller klara det överhuvud taget utan knäförlängare :rolleyes:
- Skall träna idogt på höga fina stoppies

Vad finns på er dagordning under maj-september? Hade varit kul att veta vad ni andra siktar på.

Last edited:
Klara min först sessong utan att klota :gnissla

har lite dålig statestik

Chii skrev:
Klara min först sessong utan att klota :gnissla

har lite dålig statestik

Då kanske jag skall satsa på att försöka klota detta år, har lite dålig statistik på detta :rolleyes: Har du ngra tips på snygga/fördelaktiga klotningar?

Hade tänkt lära mig wheela.... men målsättningen blir nog mest att våga försöka mig på det... :rolleyes:

Knäskrapa lärde jag mig i somras :banana

PGH skrev:
Då kanske jag skall satsa på att försöka klota detta år, har lite dålig statistik på detta :rolleyes: Har du ngra tips på snygga/fördelaktiga klotningar?

Motparten ska bli vållande, Rondeller är klockrena där syns man aldrig+ att trafik i rondellen har altid företräde, Se till o få lite fart oxo så löser dom in den, Jag träffade en 4x4 som lyckades köra över hojjen med sitt bakhjul, det blev bara moooos

Chii skrev:
Motparten ska bli vållande, Rondeller är klockrena där syns man aldrig+ att trafik i rondellen har altid företräde, Se till o få lite fart oxo så löser dom in den, Jag träffade en 4x4 som lyckades köra över hojjen med sitt bakhjul, det blev bara moooos

Klockrent ju :rofl :yoparty

Denna säsongen...hmm.

- Få sålt min gamling
- Köpa ny hoj
- Klara sommartiden utan att klota
- Få kört så mycket det bara går! :tummenupp

- Möjligtvis träffa en "bättre" hälft.... :lol

JKay skrev:
Denna säsongen...hmm.

- Få sålt min gamling
- Köpa ny hoj
- Klara sommartiden utan att klota
- Få kört så mycket det bara går! :tummenupp

- Möjligtvis träffa en "bättre" hälft.... :lol

Få sålt din gamling :va eller vad det hojen din du syftar på :hihi Oavsett så se till och få ut så mycket som möjligt :D

# Köra massa på bana...
# Köra en massa mil iår me
# Inte vurpa
# Bli bättre på att köra på ett hjul (vill kunna köra så där jättesakta)

PGH skrev:
Få sålt din gamling :va eller vad det hojen din du syftar på :hihi Oavsett så se till och få ut så mycket som möjligt :D

Naturligtvis min gamling till hoj! ;)
Ska göra så gott jag kan. :tummenupp

JKay skrev:
Har läst innan! :tummenupp
Den som jag SKA träffa i dagarna har en förkärlek till hojåkning. Hon vill ha hoj själv. :Bugar

Låter bra ju, det är en grund och förutsättning för en givande relation, eller hur

PGH skrev:
Låter bra ju, det är en grund och förutsättning för en givande relation, eller hur

Så sant så sant. Sen att hon är fd fotomodell gör inte saken sämre... :tummenupp

JKay skrev:
Så sant så sant. Sen att hon är fd fotomodell gör inte saken sämre... :tummenupp

Jag säger likadant som många andra säger vid hojköp, upp med BILDER för f-n :D

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...