Måla om, tips?

Efter en drös med år av tapetsering...nu får det va nog med å hänga upp papp på väggarna. Har använt slätväv, e väl oxå papp iofs, och målat, blir kanon :yoparty

Vänta ett år, så säger hon ändå att "va trevligt det skulle vara om vi hade den här färgen istället :kär " Visst, hjärtat... De e ju så lätta att bara måla igen :tummenupp Slippa detta eviga spacklandet osv.

PS. Detta medför merkostnad, då det tydligen skall hängas något nytt tyg ovanför fönstret. :)

UrbanTiger skrev:
Nu pratar vi glada amatörer och jag vill helst ha tråg, PUNGT !
Orkar inte köpa 100 liter väggfärg för att lära mig hantera din teknik. Använde den dock när jag fuktspärrade.

tJaFFsaNte me mEjJ för då FårR du SmaCka på SkafFteT :fatta!

Frivilligt att använda tråg men färgen man har fått upp på väggen torkar ju för fort om man ska hålla på och fylla på tråget hela tiden och så får man inte på bra med färg heller :fakta

OT: När jag hade jobbat några veckor på min nya firma så ringde jag tjifen och frågade om han hade tråg nere på firman...Han frågade vadfan jag skulle ha det till och när jag svarat att det är ju bra att ha när man doppar rullen så blev det en låååång tystnad från tjifen som ju aldrig hade sett hur jag jobbar så han gick faktiskt på det ända tills jag började garva :hihi

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show