Måla om hojen?

Är det ordentligt gjort tycker jag inte att priset behöver sänkas (om det nu inte är en lack som är extrem, tex gul med svarta prickar )

sharpedge skrev:
Är det ordentligt gjort tycker jag inte att priset behöver sänkas (om det nu inte är en lack som är extrem, tex gul med svarta prickar )

Men man måste kanske ta bilder på hojen innan misstänker inte många att omlackade hojar har varit i backen?

Jake the snake skrev:
Men man måste kanske ta bilder på hojen innan misstänker inte många att omlackade hojar har varit i backen?
Jo, men en bild skulle jag inte heller lita på om vi nu ska hårdra det. Bilden kan ju likaväl blivit tagen innan en olycka skett.
Det är väl om man tagit bilder under hela omlackeringsprocessen så dom ser att det inte var ngra skador.

Jag tror alltid gott om folk, men visst kommer även jag höja ögonbrynen en aning om hojen är omlackerad....

I 99% av fallen där folk lackar om hojen så beror det ju på nån form av skada, helklot eller parkeringstipp. Personligen är jag skeptisk mot omlackade hojar, ofta för att det inte blir speciellt snyggt med andra färger/kombinationer och utan dekaler. Jag känner överlag att fler är som jag och således är villiga att betala mindre för en hoj som är lackad i annan färg än original.

hmm jag skulle tro att dem vill betala mer för en mc som ser fräsch ut,, så det beror väl på hur skabbig den var innnan man lackade om den. Kan ju vara bra att ha en bild på hur den såg ut förut :hihi

Ni får väl tycka till om min mc,, om det blev en lyckad lackningen eller inte :) kommer lägga ut bilder snart så ni får gemnföra.

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...