mätartavla, var hitta till rimligt pris?

frankan

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Hoj
r6 -99
behöver den svarta mätartavlan med temp, varv o distans...
ringde till hela hojen o frågade, de kunde bara få fram en för 7000 men då var man tvungen att tjacka hela alltet med instrumeteringen. så vet nåt var man kan få tag på en mätartavla till en cbr 600 - 94 billigare än 7000 lakan?

frankan skrev:
2454897 behöver den svarta mätartavlan med temp, varv o distans...
ringde till hela hojen o frågade, de kunde bara få fram en för 7000 men då var man tvungen att tjacka hela alltet med instrumeteringen. så vet nåt var man kan få tag på en mätartavla till en cbr 600 - 94 billigare än 7000 lakan?
Dum fråga, är det botten på instrumenteringen ( med siffror och sånt) som du behöver, eller det mekaniska?

Freedom skrev:
2454926 Dum fråga, är det botten på instrumenteringen ( med siffror och sånt) som du behöver, eller det mekaniska?

Om det är det förstnämnda så är det ju bara att starta igång kreativiteten och göra en själv.

det är den med siffror och ¨sånt, att tillverka en själv känns som att det inte kommer bli så snyggt...inte om jag gör det iaf:)

frankan skrev:
2455076 det är den med siffror och ¨sånt, att tillverka en själv känns som att det inte kommer bli så snyggt...inte om jag gör det iaf:)
Har du inte nån polare som är säker på dom programmen som finns till vanlig PC så är det en baggis att göra ursnygga bottnar till instrumenten.

behöver oxo en tavla till min cbr 600 -94 men bara höljet typ har en spricka i det :(, allt fungerar men jag retar mig bara på det

beg. mc delar i skåne någon som vet var?

spricka.jpg

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back