Mässlördag!

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Kör krattan gasgas ? Var det någon som kikade på cykeluppvisningen och framförallt den tänkta Backflipen med BMX hoj? Friskt vågat hälften vunnet och halvvägs runt kom han ju...två gånger :D

Tufft att våga göra om det efter att ha klotat första gången tycker jag :tummenupp
 
Aha såg fin ut, tänkte väl att det bara fanns en person med Krattan ställ :D

Yasha skrev:
Ja, på mässan gör han det! :D

Annars är det naturligtvis Husa och inget annat som gäller!!! :Bugar
 
Blip skrev:
Aha såg fin ut, tänkte väl att det bara fanns en person med Krattan ställ :D
Han får väl ge ett referat själv se'n, men tydligen tyckte han inte den var så dum, förutom att den var KLEN då! :hihi
 
Fjädring inställd för heda, hörde jag ivf........... det lät åt det mjuka hållet ;)

Yasha skrev:
Han får väl ge ett referat själv se'n, men tydligen tyckte han inte den var så dum, förutom att den var KLEN då! :hihi
 
Blip skrev:
Det var i alla fall inte den mest högljudda hojen på uppvisningen!

tyckte den DRZ:an(tror det var en sån??) med Yoshi-puff brummade rätt bra?!

//d1ce
 
Last edited:
Blip skrev:
Kör krattan gasgas ? Var det någon som kikade på cykeluppvisningen och framförallt den tänkta Backflipen med BMX hoj? Friskt vågat hälften vunnet och halvvägs runt kom han ju...två gånger :D

Tufft att våga göra om det efter att ha klotat första gången tycker jag :tummenupp

Jag backflipkillen var ju grym! landa på skallen första gången också sen bara upp och bryta till styret och pröva igen och landa likadant! Han såg dock något vimmelkantig ut då speakern skulle försöka intervjua han!

Motardåkarna var ju också klart underhållande att se! Det gick ruskigt fort trots att underlagt såg väldigt halt ut!

Tycker dock det nästan var fränast när den där 2 takts sidovagnsåkarn burnade och gjorde dounuts :tummenupp
 
Tom Byron skrev:
Fjädring inställd för heda, hörde jag ivf........... det lät åt det mjuka hållet ;)


Tyckte att GasGas:en Krattan körde gungade riktigt illa.
Såg väldigt endurolikt ut. Tyckte mest synd om Krattan när han gungade runt som en segelbåt i grov sjö.
Lennartsson och Boding hade friskast påslagen på torsdagen enl mitt tycke.
 
Stort :tummenupp till Krattan å de andra som körde Supermoto-uppvisningen!

Helt klart en av höjdpunkterna på mässan :yoparty
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top