Mässan?

CracK_MasteR skrev:
Ja man tycker he tät man slåss mot en in litin o fäit.Bruk it ga så bra fö täide lang. :död

edit:laga na lite fäil.

Kan du inte skriva på svenska, skriv på engelska.

Riktigt bra mässa :tummenupp

Bra uppvisningar, det som va sevärt va CRF50 race och stuntuppvisningen, en känd spanjor som jag inte kommer ihåg namnet på, ruskigt duktig, bakhjulet ståendes utan att hålla i styret o göra cirklar samtidigt, tiex.

Nya suzukin va riktigt fin!!! Ljuddämparen såg bättre ut i verkligheten än på bild, tycker jag. Backspeglarna va dock totalt misslyckade, även om dom funktionsmässigt va bra.

Nått jag saknade va Mv agusta, vi hittade ingen iaf....Men det va väll det enda.

Mycket bra mässa, jag filmade crf 50 racet och när Ac Farias Stuntade. Han var helt sjuk på bakhjulet och även om de var halt som om de hade regnat så gjorde han stoppies. Kan ju säga att han stog och börnade på tomgången när han stod jämte hojen så de var rätt halt de var de.

zpeppy skrev:
Mycket bra mässa, jag filmade crf 50 racet och när Ac Farias Stuntade. Han var helt sjuk på bakhjulet och även om de var halt som om de hade regnat så gjorde han stoppies. Kan ju säga att han stog och börnade på tomgången när han stod jämte hojen så de var rätt halt de var de.

Lägg ut på DC så vi får igång spridningen då! :4skrika

Förra gången fick ju SM-klubben köra typ 10 varv för att lägga gummi i golvet så det gick att göra lite.. det e ju skit halt där.. jag ska dit oimon! fan vad kul det ska bli:D

Back