Mässan.... vägen dit..

Mr K skrev:
jag var ju inte där så givetvis har jag livlig fantasi
'

Det är alltid skoj med fantasier, men vet du vad?! Din fantasi kan inte fixa en film på mig...! :D

Mr K skrev:
Vad ska du sjunga när filmen en uppe?

Shaggy ...... "It wasn't me ........"

Var försiktig, FÖR livlig fantasi kan leda till att man tappar verklighetsuppfattningen helt..!

:hihi

FeeBee skrev:
Var försiktig, FÖR livlig fantasi kan leda till att man tappar verklighetsuppfattningen helt..!

:hihi
hahahahahahahaha .... har kollat på det nu ..... ni sover så sött ....... tätt.... tätt ......... filmen kommer upp snart ....

Dragon skrev:
Nej det har du ju rätt i..har ju "Discovery Nature" hemma och det är väl ungifär samma! :hihi :3freak

Då är det ju lugnt, bara att slå igång tv:n, du behöver ju inte alls vänta på nån film här..! :)

Mr K skrev:
hahahahahahahaha .... har kollat på det nu ..... ni sover så sött ....... tätt.... tätt ......... filmen kommer upp snart ....

Men om vi bara sover.... var är det intressanta i det..?! :va :tungan

Mr K skrev:
men men sov inte du på golvet ...... du sa ju det ....... och där var 2 tomma sängar till ....... Förklaring!

Ja, jag sov på golvet, vem har sagt nåt annat?! Om nu nån sov brevid mig så måste ju han/hon också ha sovit på golvet. Inte svårt alls! :7peta :tungan

Mr K skrev:
FeeBee vågar väl inte kommentera ..... muhahahahahahaha

FeeBee var inte online.... :7peta

Klart jag vågar kommentera, och jag har ingen aning om vem det skulle kunna vara! :fatta!

Förresten... Var det inte nån som utlovade BigBrother-action på den där filmen...?! :va

Den som tittade på den och tyckte att det var action måste ha satt in linserna ut-och-in.. :3freak

FeeBee skrev:
Förresten... Var det inte nån som utlovade BigBrother-action på den där filmen...?! :va

Den som tittade på den och tyckte att det var action måste ha satt in linserna ut-och-in.. :3freak
den norska tv-censuren tvingade oss att ta bort detta genast ...... :confused:

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...