Mr K
I win, you loose!
jag var ju inte där så givetvis har jag livlig fantasiFeeBee skrev:Är det bara du som har så livlig fantasi, eller alla i RR har det?!![]()
'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jag var ju inte där så givetvis har jag livlig fantasiFeeBee skrev:Är det bara du som har så livlig fantasi, eller alla i RR har det?!![]()
Mr K skrev:jag var ju inte där så givetvis har jag livlig fantasi
'
Vad ska du sjunga när filmen en uppe?FeeBee skrev:Det är alltid skoj med fantasier, men vet du vad?! Din fantasi kan inte fixa en film på mig...!![]()
Mr K skrev:Vad ska du sjunga när filmen en uppe?
Shaggy ...... "It wasn't me ........"
Nej det har du ju rätt i..har ju "Discovery Nature" hemma och det är väl ungifär samma!FeeBee skrev:Låter inte ett dugg intressant!![]()
![]()
hahahahahahahaha .... har kollat på det nu ..... ni sover så sött ....... tätt.... tätt ......... filmen kommer upp snart ....FeeBee skrev:Var försiktig, FÖR livlig fantasi kan leda till att man tappar verklighetsuppfattningen helt..!
![]()
Dragon skrev:Nej det har du ju rätt i..har ju "Discovery Nature" hemma och det är väl ungifär samma!![]()
![]()
Mr K skrev:hahahahahahahaha .... har kollat på det nu ..... ni sover så sött ....... tätt.... tätt ......... filmen kommer upp snart ....
men men sov inte du på golvet ...... du sa ju det ....... och där var 2 tomma sängar till ....... Förklaring!FeeBee skrev:Men om vi bara sover.... var är det intressanta i det..?!![]()
![]()
Mr K skrev:men men sov inte du på golvet ...... du sa ju det ....... och där var 2 tomma sängar till ....... Förklaring!
Undra vem detta är??????FeeBee skrev:Ja, jag sov på golvet, vem har sagt nåt annat?! Om nu nån sov brevid mig så måste ju han/hon också ha sovit på golvet. Inte svårt alls!![]()
![]()
FeeBee vågar väl inte kommentera ..... muhahahahahahahaMr K skrev:
Mr K skrev:FeeBee vågar väl inte kommentera ..... muhahahahahahaha
jag tror det är tomten ......... muhahahahahahaFeeBee skrev:..och jag har ingen aning om vem det skulle kunna vara!![]()
Mr K skrev:jag tror det är tomten ......... muhahahahahaha![]()
den norska tv-censuren tvingade oss att ta bort detta genast ......FeeBee skrev:Förresten... Var det inte nån som utlovade BigBrother-action på den där filmen...?!![]()
Den som tittade på den och tyckte att det var action måste ha satt in linserna ut-och-in..![]()
Mr K skrev:den norska tv-censuren tvingade oss att ta bort detta genast ......![]()
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |