RickTM in da house:
Långgaffel fri....? OK, fattar inte! Men, men.......! Hoppas du har kul på "din" hoj....! Jag trodde "På 2 Hjul" var en mässa för "hojåkare....!
HÖJJJ!!!!!!
Vet inte varför det alltid klagas på att det är "långgafflar" på mässan, är inte det också en del av hojåkarkulturen???? MCM Cafét var för mig en höjdpunkt även om jag säljer Aprilia & åker Ducati, tänk att kunna sitta och ta en fika & bulle mellan dessa konstverk, för mig var det en oas.....
Däremot fattar jag som MC handlare inte vad firmor som säljer filtar, dream catchers och annat mc-orelaterat ska ta upp plats i A-hallen från riktiga mc-tillbehörsfirmor, skulle kunna vara fler & lite större montrar om Mässägarna inte var så otroligt sugna på att få in $$$$$, mycket av det som var där kan du köpa på vilken "knallemarknad" som helst under sommaren och känns som det sänker nivån lite.....
Favoriter på "min" MC Mässa 2009: Vespa 300 Super, Harley V-Rod Muscle, V-Max, R1 men det som verkligen fick mig att gå igång var en blå/vit Victory Hammer S, vilken hoj, tyvärr så blev Ducati Streetfighter en stor besvikelse, lite för generic för att vara Ducati....
DP says: Bäst av allt är ändå att träffa & dricka gratisbira med alla kollegor & nasare....