Mässan på två hjul 26-29 jan

NSB33

Mullsjö Maniac
Gick med
14 Feb 2007
Hoj
Suzuki Gsxr 1000 K9 extra allt! KTM 690 SMC-R -13
Då är det då dags igen med MC-mässa i Göteborg :)
Hoppas det blir en mässa värdig namnet denna gång!

Mässans öppettider 2012

Torsdag 10-20
Fredag 10-20
Lördag 9-20
Söndag 9-17

Entrépriser

Vuxen 160 kr
Barn (0-6 år) gratis
Barn (7-15 år) 50 kr
Familj (2 vuxna + 3 barn,
7-15 år) 350 kr
Grupp (min 10 pers) 150 kr per person

Slakthuset MC kommer att arrangera "Skaka tass med Laidback". För endast 50 kronor får ni skaka hans hand, för 150 får ni en kram. Vi kommer ställa han vid någon ingång på torsdagen. Pengarna går till välgörande ändamål.

Slakthuset MC kommer att arrangera "Skaka tass med Laidback". För endast 50 kronor får ni skaka hans hand, för 150 får ni en kram. Vi kommer ställa han vid någon ingång på torsdagen. Pengarna går till välgörande ändamål.

Vad skönt att jag ännu har någon funktion i världen, Tack!

Räkna med 50 spänn här!

Ni missar väl inte att vi ordnar en stor mässfest i Göteborg på lördagen 28 januari i samband med mässan?
Festen kommer att vara i WCX klubbhus. Vägbeskrivning finns på WCX.nu. Alla är inbjudna. Mer info finns på Facebook eller på www.wcx.nu. Finns även en tråd under "göteborgs"-delen.
100kr i entré, men det kommer det vara värt!
Missa inte festen!

http://www.sporthoj.com/forum/showt...mp-BABs-stora-MÄSSFEST-lördag-28-Januari-2012

wcxmss12.jpg

Vad får man för en tusing?

Ska upp med ett gäng kollegor på torsdagen. Första gången. :)

Vad får man för en tusing?

Ska upp med ett gäng kollegor på torsdagen. Första gången. :)

För en tusing får man en eftermiddag med Jonte på valfri mässtoalett (då ingår plasthandskar)!

Det verkar faktiskt som att jag kommer kunna ta mig ner till Göteborg den helgen. Jag trodde länge att jag skulle jobba men det blev avbokat idag. Ibland har man tur. :)

//J

Ohh... Cirka 2 timmar med X2000 till götet .. är lite sugen, bara frågan om man hittar någon intresserad :)

Årets höjdpunkter:
1. jan......... Hojmässan
2.mar-apr....Första svägen
3.apr..........Första bankörningen
4.jun-jul......Hojsemestern

Det verkar faktiskt som att jag kommer kunna ta mig ner till Göteborg den helgen. Jag trodde länge att jag skulle jobba men det blev avbokat idag. Ibland har man tur. :)

//J

Sådär. Bokat. :)

Okej, ni som ska till mäsan, vad ska ni titta på?

Det brukar vara lite svårt att hålla fokus på just det man verkligen vill se. Jag i alla fall fjantar mellan än det ena, än det andra som jag ser just då, sen kommer jag hem och har missat massor av just det jag skulle titta på! "...-vaddå, nya Kawan? Den såg inte jag..."
Likdant för er?

Sen kommer jag hem med två kilo broshyrer som i bästa fall blir lästa till midsommar?
Likadant för er?

edit:
d96angl,
bor man i Götet går man självklart två gånger!

Last edited:
Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...