supermoppe
Men i min värld...
Nått är på tok (WR450f). Den går bra ibland och ibland inte, spelar ingen roll hur varm eller kall den är eller hur mycket man gasat innan. När den går bra så har den stadig tomgång och smäller inget när man släpper gasen. Men när den går dåligt så smäller det en massa när man släpper gasen, dör direkt när man ska låta den gå på tomgång. Blir dessutom svårstartad.
Min första tanke var att det är nått tok med förgasaren. Har bytt tändstift, det gamla var vitt även fast det suttit lite för fett huvudmustycke och original-ljuddämpare. Ska kolla förgasaren och ventilspelen ikväll. Det som gör det hela så svårt är att den som sagt går bra ibland och ibland inte. Tacksam för tips och idéer.
Min första tanke var att det är nått tok med förgasaren. Har bytt tändstift, det gamla var vitt även fast det suttit lite för fett huvudmustycke och original-ljuddämpare. Ska kolla förgasaren och ventilspelen ikväll. Det som gör det hela så svårt är att den som sagt går bra ibland och ibland inte. Tacksam för tips och idéer.

) och detta gjorde att dom inte kunde ventilera ordentligt.