Märkliga samtal i telefonen

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Min kusins telefon ringde och hon svarade. Hörde bara sig själv när hon frågade vem det var och det visade sig sen att det var hennes egen telefon som ringde till sig själv. Fråga mig INTE hur det gick till, hon var dessutom black också så det gör saken ännu konstigare. Kan säga att vi blev ganska rädd där, fyy. Mitt i natten var det, kanske ett spöke? :P

Min kusins telefon ringde och hon svarade. Hörde bara sig själv när hon frågade vem det var och det visade sig sen att det var hennes egen telefon som ringde till sig själv. Fråga mig INTE hur det gick till, hon var dessutom black också så det gör saken ännu konstigare. Kan säga att vi blev ganska rädd där, fyy. Mitt i natten var det, kanske ett spöke? :P

Hon kanske hade samma signal på larmet(väckarklockan) som på ringsignalen. :va
Om inte bör hon ta kontakt med GhostBusters :D

haha låter som ett redigt jobbigt samtal..

"hej vem är det?"
"det är du"
"jag??"

Hände mig skitofta på mitt gamla nummer.

Ringde mer från mitt egna än från någon annan, inklusive mamma :rolleyes:

Vet inte vad det berodde på men man blev ju rätt less och efter ett tag så började jag klick mig själv, sket i att ringa upp och bara ignorerade. Sen bytte jag till en annan operatör och fick nytt nummer (och ny mobil).

Jag svarar aldrig när det är jag som ringer.
Det finns det andra idioter som gör!

Är det inte så att telefonförsäljare enligt lag inte får ringa från dolt nummer..... kan ha väldigt fel men har för mig att jag hört något om det.

Hon kanske hade samma signal på larmet(väckarklockan) som på ringsignalen. :va
Om inte bör hon ta kontakt med GhostBusters :D

Det var inte larmet iaf :) Hon såg på samtalslistan att det var hennes nummer som ringt. Så ja, hon bör kontakta ghostbusters :S

haha låter som ett redigt jobbigt samtal..

"hej vem är det?"
"det är du"
"jag??"

Ja, jag menar ju det. Hahahah :D

Jag svarar aldrig när det är jag som ringer.
Det finns det andra idioter som gör!

Du, det gör du rätt i. Jag ska också sluta svara när jag ringer :tummenupp

Känns som en knogmacka hade varit mer på plats då, i och med att jag inte tar så stor skada av att mobilen ringer.

Mkt möjligt men han kanske är smart som upptar din tid både med att ringa och du funderar på vad det egentligen är. Med andra ord slösar han bort ditt liv(och sitt eget...) Inte för att jag tror att det är det här men kan vara en möjlighet.:glömdet

såhär bruka de vara.. en dator från försäljningsstället i fråga ringer dig.
svarar du vet dom att du är hemma. ofta efter bara nån/nåra minuter ringer en "riktig" människa dig, då slipper dom ringa runt i onödan. :)

såhär bruka de vara.. en dator från försäljningsstället i fråga ringer dig.
svarar du vet dom att du är hemma. ofta efter bara nån/nåra minuter ringer en "riktig" människa dig, då slipper dom ringa runt i onödan. :)

Ja, jo. Men det har ju inte hänt än.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...