Arbetslöshets UnderstödVad är ALU? Inget jag sett när jag beställt. Brukar ta morningbird men då är det ett par dagar.
Baksidan av de snabba "gratis" transporterna ser vi i push notiser och på skattsedeln
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Arbetslöshets UnderstödVad är ALU? Inget jag sett när jag beställt. Brukar ta morningbird men då är det ett par dagar.
Jag var benägen att hålla med dig tidigare, men samtliga lokala apotek har förnyats (ink stora delar av personalen) senaste åren, och bannemig förutom något enstaka kompetetensvakuum så går det riktigt bra, brukar klara mig på under 60, max 90 sek från att numret ropats till att allting ligger i ryggan och påväg ut genom dörren.Det hjälper inte att apotekspersonal är de långsammaste asen i världen heller. Jag fick penicillin utskrivet i förrgår. Från det att jag lämnade över mitt leg till tanten tog det nästan en kvart innan allt var klart. En miljon frågor och sedan görs allt i slow motion. Fick bita mig i tungan. Det är fucking Kåvepenin för öroninflammation, inte dödsknark.
Finns inte här.Apotea. Repeat after me, Apotea.
Nej, och det ska du vara innerligt glad för eftersom den underliggande arbetskraften är allt man inte vill ha. I sitt land. Så grattis.Finns inte här.![]()
Nej, men det går fortfarande att få lite egna blandningar under disk på några av apoteket. Sånt med morfinderivat bla.Finns inte här.![]()
Bara det går fort så....Nej, men det går fortfarande att få lite egna blandningar under disk på några av apoteket. Sånt med morfinderivat bla.
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |