Blanco
Glad påsk!
Vet inte om man borde öppna sig så här... Men jag hade en ruskig mardröm i går natt! Och det handlade om att jag var mer eller mindre tvingad att suga av riktigt feta killar, med riktigt små k"kar så klart, så det bara dallra i käften!... typ 200 kg +... Fy fan... Hoppas inte ni råkar ut för liknande drömmar... Jag borstade tänderna som aldrig förr när jag vaknade!
Jag tror att det hela grundar sig i att jag såg en dokumentär om riktigt feta människor i förrgår, som rörde sig i homosvängen... och det ångrar jag att jag såg...
Jag tror att det hela grundar sig i att jag såg en dokumentär om riktigt feta människor i förrgår, som rörde sig i homosvängen... och det ångrar jag att jag såg...

Last edited:

det brukar jag också drömma, dock brukar det också vara att jag först "tuggar mina egna tänder", knastrar likt polkagrisar..sedan trillar de ut en efter en ...gah...otäckt.
) och la mig där i en sovsäck. Kunde inte sova där heller så jag gick hem igen. Precis när jag kom innanför ytterdörren och skulle ta av mig vinterjackan, en dunjacka, rycktes dörren upp och någon/något, som jag inte kunde se, rev mig i ansiktet, så att det hängde skinnslamsor ner liksom. Jag skrek som fan och mamma kom ångandes. När hon fick syn på mig var det enda hon sa "Men Marie... Vad har du gjort med din fina dunjacka?"