Märken i bakdäcket?

• Thread starter Thread starter Dark_Messenger
  • Start date Start date
Tror fortfarande på "skiktteorin". Alltså börningar, varmt till kallt - gummit skiktar sig osv etc. Nån med en bättre gissning?

Att jag bör byta däck det fattar jag men varför ser det ut som det gör och finns nån risk att det spontansmäller eller nått annat livsfarligt? :näsblod

däcket har blivit maskätet, det ser ju vem som helst. Töm däcket på luft och Spraya lite insektsdödare i det det så kan du nog köra lite till:tungan

Tror fortfarande på "skiktteorin". Alltså börningar, varmt till kallt - gummit skiktar sig osv etc. Nån med en bättre gissning?

Att jag bör byta däck det fattar jag men varför ser det ut som det gör och finns nån risk att det spontansmäller eller nått annat livsfarligt? :näsblod

När är däcket tillverkat? , ska stå på däcket någon stans..., har också lyckats fått till så där på ett Sportec M1 men aldrig på något av mina Z6 däck...corden brukar oftast titta fram längs med på dem först...

däcket har blivit maskätet, det ser ju vem som helst. Töm däcket på luft och Spraya lite insektsdödare i det det så kan du nog köra lite till:tungan

Trämask har man ju hört talas om men gummimask... Jag tror dig inte!! :arsele

Japp, det där ser ut som samma. Skillnaden är att jag inte har någon cord framme någonstans. Nån sa något om cordstage 1. Så är det nog.

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage