Män

mjaa, nu är det många som försöker sig på med dels intressanta upplysningar ifråga om egenskaper som den perfekta kvinnan bör ha medan andra helt enkelt 'skojsar' till det om uttrycket tillåts.

som vi alla vet (dvs 7.28% av sh's medlemmar) finns svaret därute och med det menas naturligtvis INTERNET.

om man söker på ordet 'perfekta kvinnan' får man också svaret:

Du är min hjälte !:D :bow

Vet inte om någon skrivit det tidigare men den perfekta kvinnan är en man i kvinnokropp... Då kanske man skulle förstå....

Man får sällan upp ögonen för en tjej om hon inte utmärker sig på något sätt, vanligtvis genom ett intresse hon har.

Detta verkar vissa av Alla-måste-vilja-knulla-mig-tjejerna upptäckt. Då utger dom sig för att ha nåt lite otjejigt intresse som dom tror att vi killar tycker är häftigt och gillar: Vildmark, jakt, olja, karate, motorer, bilar, motorcyklar etc.

Man ser dom aldrig syssla med det, men dom pratar hela tiden om hur mycket dom brinner för sitt "intresse". Ska dom presentera sig för en ny bekantskap så är det alltid detta som kommer fram först. Som tur är är det oftast enkelt att genomskåda. Vi har nog rätt många exempel på detta här på forumet.

naturligtvis!

och snart får både du och alla andra chansen till en autograf i en bokhandel nära er.

Fan ska Sidsjöanstalten äntligen släppa sin "best of inmates" !

Detta verkar vissa av Alla-måste-vilja-knulla-mig-tjejerna upptäckt. Då utger dom sig för att ha nåt lite otjejigt intresse som dom tror att vi killar tycker är häftigt och gillar: Vildmark, jakt, olja, karate, motorer, bilar, motorcyklar etc.

Man ser dom aldrig syssla med det, men dom pratar hela tiden om hur mycket dom brinner för sitt "intresse". Ska dom presentera sig för en ny bekantskap så är det alltid detta som kommer fram först. Som tur är är det oftast enkelt att genomskåda. Vi har nog rätt många exempel på detta här på forumet.
Visst är det så men precis som du säger så märker man ganska tydligt från första stund om det är en sådan tjej. Sen finns det inget som säger att det behöver vara ett typiskt otjejigt intresse som får upp ögonen för någon även om de som bara söker bekräftelse verkar tro det. Att vara konstnärlig, musikalisk eller politisk aktiv är minst lika intressant.

Min förra tjej ägnade större delen av sin fritid åt att meka, hade flera fina bilar samt körde cross, gokart osv och ville alltid följa med på hojen. Ett genuint intresse sen barndomen. Det är trevligt att ha gemensamma intressen men för övrigt ser jag inte mycket positivt med det. Som tur var så var hon väldigt feminin för övrigt.

Ne jag bara skojar ta inte illa upp nu :tuttar
116466993957_Perfect_Woman.jpg

Fan ska Sidsjöanstalten äntligen släppa sin "best of inmates" !

det stämmer bra det, jag har nämligen intervjuat dig inklusive de andra på anstalten; era berättelser om hur ni hamnade där och vad orsaken till ert lealösa liv kan ha varit. vidare så blir det dessutom signerade fotografier av mig i diverse coola poser.

Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Merparten av tjejerna på detta forumet är nog såna, skulle jag vilja påstå. Hur ofta ser man inte en tjej här på forumet, där det under "hoj" står "inte än, på G, åker bakpå" osv.
De har nog aldrig suttit på en hoj, är definitivt inte intresserade och kan inte ett skit om hojar, utan är här för att de hoppas på att få lite kuk.

Vet du något nick? Gärna i västsverige men övriga landet går fint med. :rolleyes:

Vart tog hon från dalarna vägen, hon som skapade en tråd med rubriken "Ska ni med ;) "?

Alla blev som tokiga :D

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back