Män och kvinnor vid olycka

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Kom på en liten lustig historia nu när jag satt framför datorn och hade ont i benet. Det är en beskrivning över hur skillnad det är mellan män och kvinnor i olika situationer.

När min olycka inträffade så var det två män som kom fram till mig först. De frågade hela tiden om de kunde göra något, men de stod mest och stirrade på mig och var tafatta. Då kommer en kvinna på en MC förbi. Hon stannar, kliver av hojen, stolpar utan att fråga om något fram till mig, lägger sin jacka på mig och sätter sig sedan i det blöta i diket och håller om mig. Förstå hur mycket det lilla gjorde för mig när jag mådde som sämst.

Så, Hurra för kvinnor! Man kan snacka om arv och miljö och allt annat, men jag hävdar å det bestämdaste att en kvinna har det inbyggt att ta hand om andra människor, och jäklar vad lycklig jag är för det.

/Freppa

Ps. poängen med historien var alltså att ibland krävs det väldigt lite för att få en person som råkat ut för en olycka att få lite lindring - en beröring eller bara lite omtanke helt enkelt. Tänk på det om ni någonsin (förhoppningsvis inte) kommer till en olycka.

Freppa skrev:

Hon stannar, kliver av hojen, stolpar utan att fråga om något fram till mig, lägger sin jacka på mig och sätter sig sedan i det blöta i diket och håller om mig.

Om du vill få en kram e det bara att säga till Freppa :brynad

tror att det hade varit annorlunda om du hade varit tjej och dom två grabbarna kom fram...
Jag hade nog inte lagt mig och kramats med dig.. tror inte du hade uppskattat det heller..........eller? :slicka

Så sant!!!!

Håller med!!!
Men inte på just könsfördelningen, en kille kollade mif först, men när det satt en tjej just intill höll jag hennes hand i stället (naturligtvis!).
Men just att ha någon som är där när man ligger i skiten känns guld värt!
Ska knapra ny tablett o sova ett tag, hoppas du kryar på dig!!!

Lartes: Lätt, lite kel sådär på eftermiddagen med dig låter mysigt....

Och ja, jag är i behov av intim fysisk närhet! Någon som ställer upp (Gärna kvinna, dock ej krav - går lika bra med valfri rakad gnagare)

Freppa skrev:
Lartes: Lätt, lite kel sådär på eftermiddagen med dig låter mysigt....

Och ja, jag är i behov av intim fysisk närhet! Någon som ställer upp (Gärna kvinna, dock ej krav - går lika bra med valfri rakad gnagare)

Jag e ledig & gnagare också faktiskt... och relativt nyrakad...
Då kanske det passar sig då eftersom du inte avböjde mitt tidigare erbjudande :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back