Mälarn runt på krokvägar, Söndag 070513

Inte i helgen:gnissla Då ska jag idka jordbruk i Skottland och i övrigt peta i mig en å annan Whisky o bira!:)

Ja, det är väl vi som gillar att åka lite längre sträckor och nya sträckor. Eller så har vi bara inte råd att försäkra grymmare hojar :rolleyes:

Sanningen är den, att om folk kunde utnyttja hela potentialen i en Viffer så skulle de inte behöva nån annan cykel...

Hojen som är "Jack of all trades. King of none"

Jag kan inte den här helgen heller. Det lutar åt Söndagen den 27 maj. Det händer rätt mycket på helgerna just nu det är svårt att det perfekta tillfället

Preliminärt säger vi 10:00 från Donken Väsby 27 maj.

Jag trycker ut en ny tråd vad det lider

Sanningen är den, att om folk kunde utnyttja hela potentialen i en Viffer så skulle de inte behöva nån annan cykel...

Hojen som är "Jack of all trades. King of none"

Sånna här turer är som klippta och skurna för viffers. Sporttouring is the name of the game:tummenupp

Last edited:
Nu måste ju inte det vara JUST du just DENNA helg Gegg-Ragge! ;) :jäs
Det KAN ju bli så att JAG känner mig sugen och vill ut och åka ÄNDÅ.
Isf tar jag med mig "folket" om du tillåter!? :)

Nu måste ju inte det vara JUST du just DENNA helg Gegg-Ragge! ;) :jäs
Det KAN ju bli så att JAG känner mig sugen och vill ut och åka ÄNDÅ.
Isf tar jag med mig "folket" om du tillåter!? :)

Hurru Doktor cykel! Naturligtvis har jag patent på den här idén. Jag kommer att kräva dig på feta roylaties om du kör den här turen utan mig:gnissla :D

Gegg-Ragge!!! Vilket förtal. Jag har ju inte krälat bland potatisen en enda gång i år. :tungan

EDIT: Mina regndanser verkar funka. Jag tror inte att ni åker utan mig den här helgen i alla fall:cdevil

Last edited:
Hurru Doktor cykel! Naturligtvis har jag patent på den här idén. Jag kommer att kräva dig på feta roylaties om du kör den här turen utan mig:gnissla :D

Gegg-Ragge!!! Vilket förtal. Jag har ju inte krälat bland potatisen en enda gång i år. :tungan

EDIT: Mina regndanser verkar funka. Jag tror inte att ni åker utan mig den här helgen i alla fall:cdevil

Hehe. Nu blir det ju principsak att åka!
Så brittiskt! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...