Mälaren runt 2013!

Regn och kökörning blev det. Men om man inte tvunget måste starta mitt i hojhögen utan kan vänta en stund är det ganska uthärdligt. Nästa år blir det bakvägen tror jag. :)

Jag klev på i Hallunda vid 12 snåret.
Det regnade visserligen, men inte mer än att man stod ut. Efter Strängnäs var det uppehåll resten av trippen.

Skön tillställning med alla varianter av hojar.
Klart att tempot var lågt, men nu kör man väl kanske inte denna runda för att vinna!! eller??

Att customsegmentet var i majoritet kanske bara visar vilka det är som är av det rätta virket.

Jag klev på i Hallunda vid 12 snåret.
Det regnade visserligen, men inte mer än att man stod ut. Efter Strängnäs var det uppehåll resten av trippen.

Skön tillställning med alla varianter av hojar.
Klart att tempot var lågt, men nu kör man väl kanske inte denna runda för att vinna!! eller??

Att customsegmentet var i majoritet kanske bara visar vilka det är som är av det rätta virket.

En tankeställare!:fakta

Eller vilka som är dumma nog att sitta i köer med en MC?
Å andra sidan så kör väl fransgubbarna inte snabbare än så i vanliga fall.

Äh shit alltså! varför denna nedvärderande attityd mot alla som inte kör superporthoj?
Sjukt skitnödigt och onödigt.

En sån här tillställning är ju en ruggigt positiv händelse som visar att motorcyklister är lite mer än bara kamikazepiloter alternativt hells angels.

Det finns väl för fan mer än en nyans av brunt... eller?

Äh shit alltså! varför denna nedvärderande attityd mot alla som inte kör superporthoj?
Sjukt skitnödigt och onödigt.

En sån här tillställning är ju en ruggigt positiv händelse som visar att motorcyklister är lite mer än bara kamikazepiloter alternativt hells angels.

Det finns väl för fan mer än en nyans av brunt... eller?
Jag kör inte supersporthoj:arsele
Allt är ok förutom fransar och hojar med "luft&buller".

[/B]

En tankeställare!:fakta

Tänkt lite på det där oxå, som regel är dom ute först och sist på året och även om det är lite sämre väder (21grader för kanske är för kallt och 23 grader för varmt?), lägger egentligen inga värderingar i folks åsikter och val men customåkarna verkar helt klart köra mer än många andra.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back