Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är Mälaren Stumt som du åsyftar!Vad siktar ni på för tider?
Vad ligger rekordet på numera?
Det är Mälaren Stumt som du åsyftar!
Drömtiden är 1:30:00 men realistisk tid bör ligga runt 2-2,5h beroende på tankupplägg.
Type som här fast irl?För att inte tala om Mälaren Strunt, där man bara åker till Brostugan och sätter sig och babblar…
Aha! 2/3.
Brostugan? Det var länge sedan… Rosenhill är där man snackar strunt, stunt och stumt.För att inte tala om Mälaren Strunt, där man bara åker till Brostugan och sätter sig och babblar…
Jag och massvis med andra som åker Mälaren runt lär dyka upp där till slut i vanlig ordning och "hänga" en stund. Bara att åka till Enköping ToR för att hänga på Strul låter lite "fattigt"... ?Mälaren runt? Trodde den viktiga delen av eventet var att hänga hos strulmcc. Någon mer som dyker upp där?
Tramsade bara, jag kommer också åka ut och vinka till folk som sitter utmed vägen och äta något vid sulas.Jag och massvis med andra som åker Mälaren runt lär dyka upp där till slut i vanlig ordning och "hänga" en stund. Bara att åka till Enköping ToR för att hänga på Strul låter lite "fattigt"... ?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |