Mälaren runt 16/8

Penguin skrev:
Äsch, du är bara avundsjuk. Men du kan få hyra honom nåt pass nästa gång om du vill. Du vet väl att alla proffs har en vapendragare.....

Japp det är du och alla proffs :skrämd
 

Bifogat

  • 021.jpg
    021.jpg
    78 KB · Visningar: 139
Ska vi åka någe hoj också ? Kanske tar Shagmobile:n ner med hojen i - så kan jag ha med madrass, sovsäck och bira :) För det finns väl parkeringsplats där du bor ?
 
Är det bara väder så kan vi väl alltid åka lite också, givetvis. mitt bakdäck pallar nog ett par mil till iaf.

Tar du med dig madrass kan du få sova i min lägenhet hur som helst. Soffan är nog lite för kort för att du ska trivas i den!

Parkeringsplatser finns det gott om. Garaget rymmer väl några hojar också om fler vill övernatta.
 
Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!

Lasse.
 
skitskrajmc skrev:
Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!

Lasse.

Åk ner hit till "Stränkan" då. Det är ju fikapaus vid "Kilenkorset" och Fyrkanten här. Massor att glo på... :tummenupp
 
Pissmyran skrev:
Tillbringade mina 24 första år i Enk, så jag har sett det förut. Är mest krompråmar med tillhörande gubbar i skinnvästar... Åker ner till Göteborgskalaset istället! Men ha så kul ni andra! :öl

:hej Jag med... drar till Götet! :tummenupp Kalaset lockar! Goda pilsner lär rinna ner längs strupen... :öl Mums! :D
 
Last edited:
skitskrajmc skrev:
Vi är ett gäng som har tänkt att åka motsols och stanna någonstans efter vägen och kolla, samling vid McDonalds/ Enköping vid 11.00 för de som vill hänga med!!!

Lasse.

Skulle ni förbi här eller ej?
Lagom kul sitta 55:an till Donken Enköping för att sen åka 55:an tillbaka till Strängnäs, eller vart ni nu ska..?
 
Penguin skrev:
Är det bara väder så kan vi väl alltid åka lite också, givetvis. mitt bakdäck pallar nog ett par mil till iaf.

Kan tyvärr inte åka hoj eftersom jag måste ta killen med till Ekp vilket innebär att åka fyrhjuligt. Detta eftersom vissa åker till Götet istället för att roa sig :p

Tänkte dock titta förbi och :öl . Är bolaget i Ekp öppet på Lördag, om inte så måste jag åka förbi U-sala på lördag :(

//B
 
Bear skrev:
Kan tyvärr inte åka hoj eftersom jag måste ta killen med till Ekp vilket innebär att åka fyrhjuligt. Detta eftersom vissa åker till Götet istället för att roa sig :p

Tänkte dock titta förbi och :öl . Är bolaget i Ekp öppet på Lördag, om inte så måste jag åka förbi U-sala på lördag :(

//B

Det är öppet på bolaget på lördag, antar jag. Det är det ju vanligtvis....

Om vi nu ger oss ut en tur vi andra så lär det väl bli en kortis tidigare på dagen, så vi lämnar dig inte i sticket.

Blir vi förresten inte så många så kan jag ordna in oss på ett party senare på kvällen. Om vi tröttnar på att dricka bärs själva innan vi somnat dvs! :D
 
Istället för att bara skriva UPP, så berättar jag att jag nu har inhandlat rusdryck och att fler fortfarande är välkomna att deltaga i den kommande dagens aktiviteter.
 
Var å när skall vi träffas ??
Kommer att landa i Ekp runt lunchtid, ska bara förbi gröna skylten och inhandla lite :öl

//B
 
Vi kan väl höras per telefunken där på dagen. Om det nu blir väder så att jag och Tom åker en sväng så har vi sagt att vi ska ge oss ut redan vid 10-slaget nån gång.

Jag lägger in ditt nr från listan så slår jag en signal, om inte du hinner före förstås.

Edit: ditt nr finns ju inte på listan så du får PM:a över det. :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top