Mälardalens Högskola...Eskilstuna

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Ursäkta att jag lägger frågan här. Den är på sätt och vis MC-relaterat då jag kommer driva Sporthoj.com därifrån nu. Det är ett kontor jag har där och jag önskar få kontakt med någon som antingen jobbar eller studerar på skolan.

När jag väl har planterat mitt arsle där får ni gärna komma över och hälsa på. :) Just nu är bara bord och hylla där. Saknar stol o har inte flyttat dit nya kontorsdatorn ännu. Men sen så... ska ni få se på ett nytt Sporthoj.com som jag tror ni kommer gilla!

Swedie skrev:
Ursäkta att jag lägger frågan här. Den är på sätt och vis MC-relaterat då jag kommer driva Sporthoj.com därifrån nu. Det är ett kontor jag har där och jag önskar få kontakt med någon som antingen jobbar eller studerar på skolan.

När jag väl har planterat mitt arsle där får ni gärna komma över och hälsa på. :) Just nu är bara bord och hylla där. Saknar stol o har inte flyttat dit nya kontorsdatorn ännu. Men sen så... ska ni få se på ett nytt Sporthoj.com som jag tror ni kommer gilla!

Gick där nydligen men fick jobb så jag hoppade av.. Varför sitter du där? Jobbar du där med något skoj? Professor swedie

Nyheter
Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda