Mäktigt program!!

Fasen vad kul! Kan ju sitta hur länge som helst med detta...

Finns det inget sätt att få bättre upplösning? Eller ska man behöva masa sig ner till avenyn för att spana på flickor? :hihi

Har det och det är jävligt coolt. Kvaliten på bilderna varierar dock väldigt mycket tyvär. Bilderna är nog ca: 3 år gamla skulle jag tro då min gamla bil står utanför mitt hus :)

Varför går det inte att ladda ner? :huvet

Edit: nu så..

Edit2: Far out man..!

Last edited:
Wesslan skrev:
Har det och det är jävligt coolt. Kvaliten på bilderna varierar dock väldigt mycket tyvär. Bilderna är nog ca: 3 år gamla skulle jag tro då min gamla bil står utanför mitt hus :)

Var har du sån upplösning, ser inte ens mitt gigantiska hyreshus i Göteborg.

Hur gör ni för att få så bra kvalitet??
Jag får sunk-kvalitet både på googleearth och flashearth, kan bara se från typ 3mil upp sen blir det bara sudd oavsett hur länge jag väntar på att det ska rendera.

chrilla skrev:
Var har du sån upplösning, ser inte ens mitt gigantiska hyreshus i Göteborg.

På lidingö. Kolla in Paris, där är det också bra kvalitet. Självklart ser jag inte exakt att det är min gamla bil men jag ser att det är en röd bil vilket den var för 3 år sedan.

Man kan ju undra hur avancerade grejer NASA och alla myndigheter har tillgång till, med tanke på att detta är fritt för allmänheten!

tvålen skrev:
Man kan ju undra hur avancerade grejer NASA och alla myndigheter har tillgång till, med tanke på att detta är fritt för allmänheten!

Med tanke på att vi kan se flera miljoner bakåt i tiden med ett stort teleskop så kan de nog se dig sitta och rycka i den på muggen (om du har fönster) om de känner för det.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8