Lyxfällan

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Som vanligt sitter man och förundras över vilka jävla WT det finns, på riktigt, i verkligheten.

Det där WT-subban från Karlskoga som pratar just nu är ett lysande exempel på hur decennier av socialdemokrati påverkar ett helt folk. Varför bry sig om skyhöga lån, idiotiskt konsumtionsmönster och obefintliga inkomster? Någon annan betalar ju om det kniper.

Här har vi definitivt två Mona Sahlin-röstare.

Ja det är helt sanslöst. Kollar på det just nu & tjejen i programmet är ju helt pantad!:huvet

Jag var mest nyfiken på hur många ggr det skulle stå WT i första inlägget. Jag är lite besviken över att det bara blev två st. Skärpning.

Såg bara några minuter när de stog vid budgettavlan och fick en present, en tjockTV. De såg inte så speciellt glada ut över presenten. snacka om humor... :D

Skrämmande. Rätt frånvarande. Beviset för att det är farligt att bo och andas luften i ett mögelhus?

Jag var mest nyfiken på hur många ggr det skulle stå WT i första inlägget. Jag är lite besviken över att det bara blev två st. Skärpning.

Du får ha lite överseende med Valmers. Jag tror att han såg några ungar på gatan som sålde jultidningar så han skrev inlägget i affekt.
Julen har den effekten på honom.

Du får ha lite överseende med Valmers. Jag tror att han såg några ungar på gatan som sålde jultidningar så han skrev inlägget i affekt.
Julen har den effekten på honom.
Som vänsterkille borde du försvara dina partikamrater i TV-programmet.

Jag har jobbat ihop med killen i programmet. Han var något dummare i verkligheten än vad han upplevdes i programet... Spån...

Som vänsterkille borde du försvara dina partikamrater i TV-programmet.

Så länge Mona styr skutan och dessutom vänstrar med vänstern lär min röst hamna hos alliansen....

Men nu har jag listat ut vad du har emot julen..
1. Tomten/julen är röd
2. Ohämmat givande oavsett om folk gjort sig förtjänta av det.
3. Glada barn och gemyt och män som fjäskar för sina kvinnor

Whiskey-Tango, White trash, slödder, socialgrupp 3. Kärt(?) barn har många namn...

Rätt osmart fruntimmmer...:huvet

Missade vilken bil dom hade innan, som hon skulle sakna så himla mkt...vad var det?

Vad hände med dagens avsnitt egentligen? Det hade inte samma anda som de tidigare. När han drog undan skynket och visade upp coca-colan, godiset och kredtkorten så bara stod de där och tittade som om det regnade.

Man fick I N G E N reaktion utom det fejkade böleriet när de fick sålt världens ändå sämsta bil.
De borde inte fått hjälp. De brukar ju tvinga folk att gå ut o söka jobb, följa med och förhandla om skulderna - men INGET! Nada!!

Helt plötsligt var det bara klart, skuldernas räntor var fixade för ett år framåt och de bor kvar i möghuset och får numera gratis mat för att de framställts som världens sämsta människor i 45minuter.

Va fan liksom!!!!

Ja, och de där jeffla bankdirektörerna. :mad:

De driver "sina" banker till ruinens brant medan de plockar ut sina miljonbonusar. Sedan är de så sossefierade att de räknar med att staten ska ge en hjälpande hand om de "lever" över sina tillgångar. Och det är väl den enda saken de verkar kunna räkna rätt på då staten bevisligen går in med sossbidrag till dem, så de kan fortsätta få sina bonusar! Menar, hur skulle de annars klara sig? :confused:

WT och sossar är de hela högen! :4skrika

Skicka Lyxfällan på dem! De verkar behöva det.

:rolleyes:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...