Lyssnar du på/föreställer du dig musik när du åker?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date
Jag sitter mest och hummar motorljudet när jag kör. :D

Brukar lyssna på ljudbok när jag kör, men då nöjeskör jag iofs väldigt sällan utan tar mig bara mellan punkt A och punkt B. När jag är ute för att köra brukar det bli en salig blandning hårdrock, skulle aldrig palla med att sitta på hojen utan musik eller dylikt i öronen, vågar inte bli lämnad ensam med rösterna i mitt huvud alltför länge.

Jag har Mp3 inkopplad i stort sett jämt när ja åker. Ju tynge desto bättre.
Just nu rullar dragonforce och InFlames och Gotthard mest!

Jag skriker till Airbourne - Running Wild! Stenskönt!:yoparty

Körde hem till uppsala från öregrund en dag i somras, efter ett tag börjar det regna vilket resulterar i att mitt humör går i botten=jag lägger mig på tanken och drar fullt för att komma hem någon gång... sällan jag blåser på på transportsträckorna annars. MEN sen började det klarna upp och solen tittade fram, mitt humör är på topp och jag sitter och sjunger på någon gammal disneylåt typ timon och pumbas låt från lejonkungen och sitter och gungar med på hojen. Måste sett jääkligt löjligt ut för dem där bakom :rofl

Annars brukar det kunna dyka upp lite allt möjligt i huvudet under transportsträckorna.
Just nu går jag mest och trallar punschvisor och andra låtar som bourdeaux buardeaux,
säger går eftersom att hojen är paj, annars hade de nog dykt upp när jag sitter på hojen också.

Är de inte lätt att tappa koncentrationen och börja "lyssna" på musiken istället för att köra hoj?
Bara en fundering...

Är de inte lätt att tappa koncentrationen och börja "lyssna" på musiken istället för att köra hoj?
Bara en fundering...

Brukar kunna hålla mig på vägen när jag är ute och joggar med musik, är ju inte så att man blir förvirrad och helt plötsligt springer ner i diket.... en liten jämförelse! :D

Brukar kunna hålla mig på vägen när jag är ute och joggar med musik, är ju inte så att man blir förvirrad och helt plötsligt springer ner i diket.... en liten jämförelse! :D

Haha, jo men å andra sidan så kan du jogga när du blundar, men om du blundar när man kör hoj så kanske det kommer en bil i vägen:P lite skillnad på att jogga och köra hoj men fattar vad du menar:)

Köra utav vägen.

Om jag skulle LYSSNA på musik när jag KÖR hoj skulle jag nog vara en trafikfara.
Ha musik i bakgrunden, nej tack.
Öppet slipon är to much musik!
Transportsträckor, ett vindbrus och mina tankar!:D

Ibland saknar jag tystnaden............

Bara en fundering...

Somliga kan medans andra kan inte.
Själv har jag i flera års tid haft musik i lurarna medans jag gått och läst bok när jag åkt tunnelbana till jobbet... detta kryssandes mellan alla drönare som inte har samma tempo... och det är inte lite människor som åker tunnelbanan i Stockholm.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti