Lyssnar du på/föreställer du dig musik när du åker?

• Thread starter Thread starter Merovingian
  • Start date Start date

Merovingian

Guest
Rubriken säger egentligen allt.

Tänker/lyssnar du på nåt speciellt?
Dagar då jag är eld och lågor och pressar satan och trivs rent allmänt som bäst på hojen brukar jag höra "Kickstart my heart" av Mötley Crüe medan jag tar kurvorna.

:yoparty

Edit: [YOUTUBE-ID]2zHNcSwx71w[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
barry white - och all bra techno ingen rock fy.

Av ren undra, hur många lyssnar på musik när de kör och hur väl funkar det? Har aldrig testat, men är jävligt intresserad av att testa... glömmer bort det varje gång dock :)

Antingen kör jag musik (winnerbäck mest) eller sjunger själv.. Folk kollar lite lustigt när man står i rödljusen och skränar som en dåre innanför hjälmen

h4: Funkar klockrent med rätt öronpluggar

Antingen kör jag musik (winnerbäck mest) eller sjunger själv.. Folk kollar lite lustigt när man står i rödljusen och skränar som en dåre innanför hjälmen

h4: Funkar klockrent med rätt öronpluggar

Jag har koss, funkar dem? Känns lite för stora...

Som Ljunghusen så sjunger jag oftast själv, kan bli riktigt sjukt om man ligger och pressar en skön väg och sjunger låtar som "Här kommer Pippi Långstrump" och "Ekorrn satt i granen" osv. Man får ett skönt flyt i körningen då.

Älskar den videon!!! Old style dragracing is the shit!!! :yoparty

Lyssnar nästan alltid på musik..lr gjorde iaf tills jag fick på slipon sen behövs det mycket musik för att över rösta rad 3:an ;) Ipod + Koss the plug funkar kanon!

Jag har en Ducce, har all musik jag behöver under mig :banana

Jag brukar låta som en motor ungefär så här låter det i hjälmen
baaap baaaap BAAAAP!

Men bara när det går långsamt/mycket trafik

"Det är lika bra att sluta drömma..." brukar jag skräna högt i hjälmen, lätt gungandes i takt med huvudet!

Både och

Musik vid längre sträckor då det blir jobbigt vindljud i hjälmen, speciellt om man kör motorväg, och då blire en blandning av Hiphop och fräsig techno, skönt gung med hiphop beaten, och sen pumpa på lite med technon, häärligt !

Brukar lyssna på musik..men blir att man hetsar lite mer med musik i, annars så sitter man och sjunger typ stalter brothers med bed of roses ganska ofta..

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti