Lyssnar du på barnradion?

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Lyssnar du på barnradion?

• Antal röstningar
    0

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Ja det gick ju bra till slut för Nils Qvist, i landet som blev en saga. Tyrannen blev förråd av sin dotter och genomborrad av kniven :D

Fast det här nya programmet om Alva och Lova verkar va kasst.

Jag brukade lyssna, men så kom de in i ett dåligt stim så jag ställde fram klockan 10 minuter istället... :rolleyes:

Men det är ganska kul ibland... :hihi

Jag lyssnar på Dom lyckliga Kompisarna - Dricka sprit och Hålla käften! :D :3freak

Jag lyssnar mest på P3 (så länge jag slipper P3hiphop eller P3soul) så visst lyssnar jag på Barnradion! Sista delen av Nils Qvist gick dessutom två gånger. :tummenupp

Hoho, har nog aldrig hört en så talande beskrivning av arbetsförmedlingen förut som i "han heter Buss Grädde". Det roligaste var när dom kom fram till att han skulle passa att jobba som vägskylt... men eftersom det inte fanns några såna jobb var han tvungen att gå en mårddjurspsykopatkurs istället. Hade fått sparken från fabriken tidigare eftersom de kommit fram till att en hamster kunde göra jobbet effektivare :lol :lol

Typiskt, det gick inget sista avsnitt av Frankensteinaren idag, utan istället kom fredagens avsnitt i repris. Dagen förstörd :mad:

Frankensteinaren hade ju inget riktigt slut! Men imorgon börjar det en ny... Monster i stan eller va den hette...

zven skrev:
Va fan hände med dagens frankensteinare :confused: :confused:

Hoppas dom sänder det rätta slutet imorron :(
De sände fel avsnitt dom jefflarna :gnissla

Får verkligen hoppas att de åtgärdar det hela imorgon. De kan ju inte hoppa över 11:e och sista delen :4skrika

Fan har inte hört barnradion på några veckor nu.. börjar 07.30 och kommer att göra det ett tag till, doj doj och buss grädde for the win :Bugar

Dino Velvet skrev:
Håller med! Fan, jag som dukat upp med extra smarrig frukost bara för detta... FAN!
Ni lyssnar väl på julkalendern "hjärtats hjältar"? Den är ju grym. I rollerna, bl.a. annika lantz som ett tarmludd :yoparty

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back