Lyssna på den här troende kvinnan

haha, frågan är väl vem som är värst, bruttan eller han som intervjuar!
komiskt är det iaf :)

Hurmor på hög nivå

(däremot förlorar de (FOX) lite av sin trovärdighet när föraktar och säger att hon är största nöten av alla gäster i sitt program)

Ähhh, en helt vanlig troende amerikan. Jag blir ju inte förvånad direkt, men det är inte lika skrämmande som att de har en troende president :3freak

Dee_cati skrev:
2100513 Ähhh, en helt vanlig troende amerikan. Jag blir ju inte förvånad direkt, men det är inte lika skrämmande som att de har en troende president :3freak
Vi har en troende statsminister. Resten av partiledarna utom miljöpartiets och Ohly (tror jag) är det också.

Sa hon att dom var lite mindre än 100 pers, varav 80% var familj :3freak Det e en stor jävla familj!..

Om man räknar in hela min släkt vilket jag antar dom menar så hamnar man kanske på...ehm? 25..typ

Neanderthalaren skrev:
2100519 Vi har en troende statsminister. Resten av partiledarna utom miljöpartiets och Ohly (tror jag) är det också.

Sen sen man hur funtade de är också... Men jag menade mer en president som står och talar inför "gud och folket" så som Bush gör. Skrämmande även för Sveriges del.

hur vågar hon säga vad som är rätt och fel när allt hon har att komma med är tolkningar av en skrift som inte har visat sig vara sann (obs det motsatta har inte heller bevisats).

jag blir arg när jag hör henne prata som om hon var förmer än alla andra som om hon är någon speciell som vet hur allt ska göras

jag vill att hon ska dö NU

-Rosen- skrev:
2100818 hur vågar hon säga vad som är rätt och fel när allt hon har att komma med är tolkningar av en skrift som inte har visat sig vara sann (obs det motsatta har inte heller bevisats).

jag blir arg när jag hör henne prata som om hon var förmer än alla andra som om hon är någon speciell som vet hur allt ska göras

jag vill att hon ska dö NU
Vill du att hon ska dö är du minst lika skev som henne.

-Rosen- skrev:
2100818 jag vill att hon ska dö NU

att dö är väl ändå att ta i. räcker med att ta ifrån henne alla möjligheter att kommunicera med omvärlden. syns i hennes blick att det är något fel i roten.

En så stor och världsomfattande församling är förstås mycket att bry sig om :rolleyes:
Hon får väl tycka som hon vill...
Värre är väl att reportrarna var precis lika puckade... :3freak
...att de orkar...

Haha min farmor ju :rolleyes:

Hon var ganska psykiskt störd tror jag.
Hon var säkert mobbad som barn och sökte väl uppmärksamhet genom att snacka skit.

Swedie skrev:
2100959 att dö är väl ändå att ta i. räcker med att ta ifrån henne alla möjligheter att kommunicera med omvärlden. syns i hennes blick att det är något fel i roten.
hon kanske skulle få en långvarig vistelse på ett hälsohem som har madrasserade väggar och en frekC tröja :tomten

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg