lysen?

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
skulle vilja byta u mitt megamastodontlyse som jag har på xr600 det e inte bara stort de e fult med. :hihi
undrar lite om orginallysen till typ ktm husa o andra vanliga märken...finns det nåt som inte kostar skjortan?
ska helst se slimmat ut o vara praktiskt :)

ozeo skrev:
skulle vilja byta u mitt megamastodontlyse som jag har på xr600 det e inte bara stort de e fult med. :hihi
undrar lite om orginallysen till typ ktm husa o andra vanliga märken...finns det nåt som inte kostar skjortan?
ska helst se slimmat ut o vara praktiskt :)
Jag köpte ett polisport lyse på en lokal mc affär kostade 549:-
E-märkt (sitter original på husqvarna 04 tror jag) Dock inte det snyggaste enligt mitt tycke! men billigt.

Bifogat

• polisport framlyse.jpg
    polisport framlyse.jpg
    57.9 KB · Visningar: 54
FreddaAbborre skrev:
Acerbis har ett lyse som heter Ghimbli (eller något liknande).
Hur som helst är det ett av de snyggare lysen man kan slänga på en XR600 enligt mig!

inte Acerbis, UFO Ghibli heter det, och ja, det är skitsnyggt.

ja gimli gibbli kanske skulle va nåt..ska se om jag hittar vad det kan kosta. :)

Allt utom Acerbis Cyclop blir bra.Måste vara det fulaste som tillverkats,någonsin....... :fakta

Busaberg skrev:
Allt utom Acerbis Cyclop blir bra.Måste vara det fulaste som tillverkats,någonsin....... :fakta

är tvungen att hålla med :död

men däremot är ju Acerbis Diamond Riktigt nice. Lite bling bling också :tummenupp

Acerbis_Diamondchromy.jpg

magic_johnson85 skrev:
men däremot är ju Acerbis Diamond Riktigt nice. Lite bling bling också :tummenupp

nja, då tycker jag cyclops är hetare, det finns ju oxå i "bling bling" utförande :tummenupp

det possetiva är att man ser vart man åker & att det är godkännt :rolleyes:

Köpte ett sådant här till min XR. Ganska smidigt, godkänt och med H4 lampa.

Bifogat

• Ufo_Ray.jpg
    Ufo_Ray.jpg
    5.7 KB · Visningar: 69
Back