Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ducceper skrev:Någon annan här som skall till lysekil på midsommar?
undrar om det kommer bli lika mycket folk som vanligt? var i lysekil har mina ärade SH kollegor tänkt tillbringa kvällen?

HAHA, stakkars jävel. När jag var där senast på den där typ avlånga lilla campingen så drog alla vakter kl 15 på midsommarafton, så de vart lite livat...nikke skrev:skall knega ordingsvakt där hela helgen...gissa om det blir svettigt...
]
Blir fest med polare först troligen brastad sen kanske havsbadet eller nåt annat, men öl blir det i alla fall 
nikke skrev:skall knega ordingsvakt där hela helgen...gissa om det blir svettigt...
]
ModiN skrev:Kommer bli mkt folk där!![]()
Hoppas på fint väder bara! Skulle bli fint här i bohuslän på midsommar, men vem vet. Det har ju inte stämt så bra hittils =/
jag skall ju dit och med dig!!ducceper skrev:Någon annan här som skall till lysekil på midsommar?

Poffer skrev:Hade för mig att jag sett dig tidigare, när jag såg dig på mc-träffen för ett tag sedan. Nu när du nämnde ordningsvakt, så var det garanterat på det sättet jag sett dig innan. Vart brukar du jobba?
nikke skrev:tjena, brukade stå på agassis, nu håller jag mig mest på k2, innan stog jag nått år på trägårn, sedan är man ju ute o knegar runt på kusten o så, kusten rockar) lysekil var hyfsat bra igår faktiskt ,dött på dagen men på kvällen så tätnade det till o vädret blev kalas, vilket flyt...

Poffer skrev:Japp, riktigt tur med vädretHörde om en del bråk på radion imorse, hade du det svettigt eller?
![]()
nikke skrev:hehe., jo det kan man säga, skulle kunna göra en halvsida bara om midsommarhelgen typ..
inga skandaler på ditt håll då?????
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|
|
Bike-Dagarna har öppnat!
Vinn en airbagväst från Dai... |