Lysekil

ducceper skrev:
Någon annan här som skall till lysekil på midsommar?

Jorå, i stort sett alla jag känner, inkl. mig själv :) Måste la vara en hel del som ska dit även här på SH? :confused:

jo men, jag blir allt hemma på midsommar, jobbar fram till 14 sen plockar vi fram groggen. :fyllisar undrar om det kommer bli lika mycket folk som vanligt? var i lysekil har mina ärade SH kollegor tänkt tillbringa kvällen? :yoparty :yoparty

skall knega ordingsvakt där hela helgen...gissa om det blir svettigt...

]

nikke skrev:

]
HAHA, stakkars jävel. När jag var där senast på den där typ avlånga lilla campingen så drog alla vakter kl 15 på midsommarafton, så de vart lite livat...

hehe...fy fan...men jag skall tack gode gud inte vara på en camping, utan mitt i smeten nere vid hamnen typ...som om det skulle vara bättre :/

Jorå, blir antingen förfest i Uddevalla eller i Lysekil. Sedan får jag se om man har pengar att gå in på krogen också, hehe :tungan

nikke skrev:

]

Hade för mig att jag sett dig tidigare, när jag såg dig på mc-träffen för ett tag sedan. Nu när du nämnde ordningsvakt, så var det garanterat på det sättet jag sett dig innan. Vart brukar du jobba?

ModiN skrev:
Kommer bli mkt folk där! :D

Säger du det eller! :banana Hoppas på fint väder bara! Skulle bli fint här i bohuslän på midsommar, men vem vet. Det har ju inte stämt så bra hittils =/

Poffer skrev:
Hade för mig att jag sett dig tidigare, när jag såg dig på mc-träffen för ett tag sedan. Nu när du nämnde ordningsvakt, så var det garanterat på det sättet jag sett dig innan. Vart brukar du jobba?

tjena, brukade stå på agassis, nu håller jag mig mest på k2, innan stog jag nått år på trägårn, sedan är man ju ute o knegar runt på kusten o så, kusten rockar :o) lysekil var hyfsat bra igår faktiskt ,dött på dagen men på kvällen så tätnade det till o vädret blev kalas, vilket flyt...

nikke skrev:
tjena, brukade stå på agassis, nu håller jag mig mest på k2, innan stog jag nått år på trägårn, sedan är man ju ute o knegar runt på kusten o så, kusten rockar :o) lysekil var hyfsat bra igår faktiskt ,dött på dagen men på kvällen så tätnade det till o vädret blev kalas, vilket flyt...

Japp, riktigt tur med vädret :) Hörde om en del bråk på radion imorse, hade du det svettigt eller? :tungan

Poffer skrev:
Japp, riktigt tur med vädret :) Hörde om en del bråk på radion imorse, hade du det svettigt eller? :tungan

hehe., jo det kan man säga, skulle kunna göra en halvsida bara om midsommarhelgen typ.. :)

inga skandaler på ditt håll då?????

nikke skrev:
hehe., jo det kan man säga, skulle kunna göra en halvsida bara om midsommarhelgen typ.. :)

inga skandaler på ditt håll då?????

Hehe, mm värsta kvällen på länge hörde jag. Nepp, några turkar som småmuckade lite bara :P Men det e ju inget ovanligt :) Tror dom mesta bråken kom när jag åkt, efter 02:00.

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo