Mange Knutsson
Ny medlem
Behöver ett litet lyse till racekåpan till min RC8.
Var i stockholmstrakten eller på nätet kan man hitta någon som passar?
Eller kan det till och med vara någon som har ett lyse liggande hemma och skräpar?
Med tanke på kåpans form så bör diametern ligga på ca 50mm, förmodligen så räcker det med halvljus men finns det varianter som innehåller både hel och halv till överkomligt pris så är det ok.
Var i stockholmstrakten eller på nätet kan man hitta någon som passar?
Eller kan det till och med vara någon som har ett lyse liggande hemma och skräpar?
Med tanke på kåpans form så bör diametern ligga på ca 50mm, förmodligen så räcker det med halvljus men finns det varianter som innehåller både hel och halv till överkomligt pris så är det ok.