Lyse till hojen?

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date

sandstream

Guest
Ni som fajtas borde ha bra koll på vart man kan köpa alterantiva framljus till sin hoj. Ska montera en kraschkåpa och funderar på att ha ett eller två mindre lysen fram.
Några tips om vart man kan hitta sånt till bra priser och som är enkla att koppla in?

sandstream skrev:
Ni som fajtas borde ha bra koll på vart man kan köpa alterantiva framljus till sin hoj. Ska montera en kraschkåpa och funderar på att ha ett eller två mindre lysen fram.
Några tips om vart man kan hitta sånt till bra priser och som är enkla att koppla in?

acerbis cyclops :tummenupp satt det på min offroadare nu, men har sett det på en del fighters. lyser bra & så är det godkännt! :)

sandstream skrev:
Ska montera en kraschkåpa och funderar på att ha ett eller två mindre lysen fram.

Har två små projektorstrålkastare i min kraschkåpa. Är egentligen dimljus säljs i biltillbehörsaffärer. Kan även ändra ljusbild i dom till halv eller hel med lite mek. Om det är enkelt beror väl på hur händig du är... :D

Hotrodbiker skrev:
Har två små projektorstrålkastare i min kraschkåpa. Är egentligen dimljus säljs i biltillbehörsaffärer. Kan även ändra ljusbild i dom till halv eller hel med lite mek. Om det är enkelt beror väl på hur händig du är... :D
Det är något sånt jag har funderat på.
Några tips om vart man kan köpa sånna och vad man ska leta efter? (Tänkte att de kanske har något speciellt namn...)

Last edited:
Tjena jag köpte mina projektorlysen på S-racing 500 styck. Dom lyser bra och finns i både hel och halv. Ser exat lika ut som på buell tror den heter firebolt. Besiktade med dom på, så det funkar

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla