TDM-Jocke
Ny medlem
Jag har precis köpt en TDM-99 som känns helt ok.
Men jag är fundersam ang framlyset/lysena.
Är det någon som vet vilket av lysena som ska lysa då endast halvljuset är påslaget?
Som det är nu så lyser det vänstra (projektionslyset) och ljusbilden är inställd på flygspaning.
Det känns spontant som att det borde vara det högra, "normala" lyset som är halvljus.
Hojen ska besiktigas snart så det vore skönt att inte åka dit på en sån här enkel sak när resten är i toppskick.
/Jocke
Men jag är fundersam ang framlyset/lysena.
Är det någon som vet vilket av lysena som ska lysa då endast halvljuset är påslaget?
Som det är nu så lyser det vänstra (projektionslyset) och ljusbilden är inställd på flygspaning.
Det känns spontant som att det borde vara det högra, "normala" lyset som är halvljus.
Hojen ska besiktigas snart så det vore skönt att inte åka dit på en sån här enkel sak när resten är i toppskick.
/Jocke

Priser från 3500-8500,- Har dessutom en polare med TDM som gjort eget system och han kan utan problem snickra ihop en ljuddämpare i rostfritt för rätt billig peng om intresse finnes...
Sen åkte jag runt och accade genom varenda kurva jag kunde hitta för att sedan slå av och börja om