Erik-Ducce
do you dream of Monsters in the Dark....
Hej
Hur gör man för att lyfta upp framdelen på en Aprilia RSV -03?
Jag skall bort med framgafflarna. Jag testade att lyfta mot kraschpukarna men det funkade inte.
Nån som vet hur man skall gå till väga?
Hur gör man för att lyfta upp framdelen på en Aprilia RSV -03?
Jag skall bort med framgafflarna. Jag testade att lyfta mot kraschpukarna men det funkade inte.
Nån som vet hur man skall gå till väga?