heNkOne
Lycklig Sporthoj.com'are
njeh, nu måste du blandat ihop mig mé någon,a ja har inte haft nån af1?! fast ja kan juh lägga upp nån fin bild på en rigtingt fin af1:a..
den här é snygg
den här é snygg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej, det är hecyhook du tänker på!Joker skrev:Jag är 100% på att du hade en AF1, som du sålde. Och den var skitfin...Typ runt en -90'a kanske
heNkOne skrev:ja inte vare jag iaf.. ja hade nog nöjt mig mé en af1 om jag hade en..
.. å jora, skinnställ har jag.. å hem hit kom den mé släp enda nere ifrån kalmar.. tog en hel dag å hämta..heNkOne skrev:joup, allt fick ja betala själv.. enda pärona hjälpte mig betala va lite skyddsutrustning.. å ja tog min första körlektion idag hos nybrons trafikskola.. ja ska försöka hålla ner priset på kortet té ca. 5-6 tusen.. genom att övingsköra en hel del hemma mé räsern.. å jora, skinnställ har jag.. å hem hit kom den mé släp enda nere ifrån kalmar.. tog en hel dag å hämta..
å 87:a é ja också.. tror d va svar på alla frågorna?!
och och 14 000:- Men som du säger så skall man hålla priset nere runt 5-6, det är iaf ganska rimligt.
heNkOne skrev:enda pärona hjälpte mig betala va lite skyddsutrustning..
heNkOne skrev:Esquina: usch ja, deras priser é då inte nå uppmuntrande direkt.. å jora, kawan var d man fick köra mé,, lite skillnad å köra mé 1:a i på en sån jämfört mé rg:n, men d gick väl rätt så fint ändå, trots lite småproblem mé just krypkörning, men d får ja väl se till att träna mycke på..
va nu i helgen uppe vid sommarstället å brände runt mé bågen på grusvägar, kan inte rekomendera andra till att göra d, sporthoj, grus, kurvor å för höga farter é inge vidare kombination..
å gymnasie kommer ja gå i märsta.. kommer gå natur, data på hockeygymnasiet där..
heNkOne skrev:jadu, bra fråga.. men d va väl populärt mé fjasfärger kring 92.. även nsr:en från 92 ser juh för skabbig ut mé de udda färgvalen.. *min åsikt* å på't ungefär såhär hade ja tänkt att hojjen ska se ut efter att nya dekaler sats på.. lekt lite nybörjaraktigt mé photoshop...
![]()

heNkOne skrev:mjorå, han bor typ 4 hus bort från mig.. krulltotten gick juh tom. i min klass..
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin