lycklig ktm ägare

Hani

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Ktm 660
Tjena gubbar, har äntligen skaffat motard. Det blev en ktm 660 04, har dock inte kört mer än 1mil. Förhoppningsvis kommer denna jävla snö att försvinna snart!

Hani skrev:
Tjena gubbar, har äntligen skaffat motard. Det blev en ktm 660 04, har dock inte kört mer än 1mil. Förhoppningsvis kommer denna jävla snö att försvinna snart!

Yupp...

I second that :)

måste alla som köpt sm skriva? ni är säkert jätteglada och så men det börjar bli tjatigt, räcker det inte att skriva i tråden "vad jag kör för motard 2006"?

Hani skrev:

Utnyttja snön istället för att oja er över den, snö och is är ett ypperligt underlag för att utvecklas som hojåkare. Skulle vi i norr förneka snön som underlag så skulle vi vara tillbaka på cruisarstadiet. Istället så använder vi den för att ha skoj. Kolla vad vi sysslar med på helgerna
http://sporthoj.years2.com/vintercup 2.wmv

robbandalal skrev:
måste alla som köpt sm skriva? ni är säkert jätteglada och så men det börjar bli tjatigt, räcker det inte att skriva i tråden "vad jag kör för motard 2006"?
Ehhh.. men varför läser du då dessa trådar???

robbandalal skrev:

Äh, låt dom små KTM ägarna vara glada, dom blir ju ändå ifrån körda sen när våren tittar fram ;)

wannagofast skrev:
Damn grabbar!!
Jag är 36 och har småbarn, men varför sitter ni vid datorn 00.18 en fredag??

Jag är 34 och har inga barn,kom hem ifrån garaget vid 21 tog en bärs och slappnade av,kvinnorna och partyt kommer finnas kvar i morgon också.

wannagofast skrev:
Damn grabbar!!
Jag är 36 och har småbarn, men varför sitter ni vid datorn 00.18 en fredag??
Är i USA och "jobbar" kl är alltså 17:05 nu så det är dax att gå ner till polen och sola och dricka ett par öl :hihi

liljekvist skrev:
Är i USA och "jobbar" kl är alltså 17:05 nu så det är dax att gå ner till polen och sola och dricka ett par öl :hihi
Haha.. inte illa!! :tummenupp

Långa farbron skrev:
Jag är 34 och har inga barn,kom hem ifrån garaget vid 21 tog en bärs och slappnade av,kvinnorna och partyt kommer finnas kvar i morgon också.
Mmm.. de brukar vara "bättre" på lörd! :tuttar

Rasorblade skrev:
Med bra pröjs, hoppas jag!!

Last edited:
Var ska man va en fredakväll om inte i garaget? Nu får det va bra för idag :)

Vad skulle man gjort utan en förstående :tuttar ??

Levt i ensamhet :fyllisar

Långa farbron skrev:
Ja men sen måste vi inte stanna och serva halvägs så vi tar er på upploppet :hihi

Äh skit snack, bara att lägga sig bakom valfri KTM och slipstreama hela vägen till mål för att sen rulla förbi och vidare till garaget :tungan :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT