Lycklig ktm-ägare

ddaannnnee

Medlem
Gick med
14 Aug 2003
Hoj
f800gs-10 +640SM -05 +GPZ900r-88
Då har man precis varit o handlat en sprillans 640 prestige..
Knappt åkt båge på 2 säsonger efter att ha skrotat en vtr mot en betongbrunn i ett dike... stillat värsta abstinensen på en häckig gammal gpz ibland men d räknas knappt... MEN NU JÄVLAR! :) hoppas d blir slaskfritt på vägarna snart...

va bara tvungen att skriva av mig lite... :)

ddaannnnee skrev:
Knappt åkt båge på 2 säsonger efter att ha skrotat en vtr mot en betongbrunn i ett dike... stillat värsta abstinensen på en häckig gammal gpz ibland men d räknas knappt... MEN NU JÄVLAR! :) hoppas d blir slaskfritt på vägarna snart...

man får gratulera :tummenupp har själv en 05a som jag har satt ackra på samt slitit ut gnist skyddet "ett måste" för ljudet har köpt mikuni tm40 förgasare och hoppas att den ska bli riktit slang benägen till sommarn :fyllisar

ddaannnnee skrev:

Välkommen i ktm-klubben!! :)

tackar, tackar..

nån som vet var man kan handla ktm-prylar? typ kaffemugg m loggan på osv..

Last edited:
ddaannnnee skrev:
tackar, tackar..

nån som vet var man kan handla ktm-prylar? typ kaffemugg m loggan på osv..

På Lelles..
De har mycket godis till KTM..
Kaffemugg Black best, nr42-67110. 53Kr

ddaannnnee skrev:

Grattis till bytet.Körde också VTR1000f som första hoj.Såldes i april förra året sen inhandlades ett motardkit till KTM:n,har inte ångrat det nån gång :tummenupp

Ska bli skönt m lång fjädringsväg igen... haft ett gäng innan vtr:n.. :)
första motarden dock.

vad e d första jag ska göra med den/köpa till den nu då?

vill ha VÅÅÅR!!!

Grattis i gänget..KTM muggen ett måste.....
Fast varför blev det just en 640??
Hade jag vetat att det va sååå lätt att kicka igång en hoj hade jag valt en 660...nu har jag e 625 05:a med elstart...

mitt val av hoj har inget med elstarten att göra... men vill kunna skjutsa d va största anledningen. mindre service o bättre garanti gör inte saken sämre.. dessutom e väl 640 den bekvämaste av de 3 (625, 640, 660).. använder hojen som bruksfordon på sommaren så då får man kompromissa lite.. :)

ddaannnnee skrev:
mitt val av hoj har inget med elstarten att göra... men vill kunna skjutsa d va största anledningen. mindre service o bättre garanti gör inte saken sämre.. dessutom e väl 640 den bekvämaste av de 3 (625, 640, 660).. använder hojen som bruksfordon på sommaren så då får man kompromissa lite.. :)

Grattis till bågen. Precis så tänkte jag med när jag valde.
Skrota nu inte denna med! Hoppas slasket försvinner fortare än fan.

HoOmer skrev:
Grattis till köpet!!

Satan va ktm de säljs asså :tummenupp

Japsarna får fan skylla sig själva att de inte hakade på trenden tidigare.
KTM har ju stort sett fått dominera på gatan i 10 år!!

Håller med om att det tagit märkligt lång tid för japanerna och nu när de äntligen vaknat så är det ju inga raketer de spottar ur sig direkt.. kanske inte fattat hur poppis d e med motard i europa..

ddaannnnee skrev:

Grattis Grattis!
Själv var jag o hämtade en 525 exc med SM kit för ca. 3v sedan! Vi får synka när det vita helvetet har släppt o ge oss ut o gasa tillsammans!

/R

Flåhäng skrev:
Grattis Grattis!
Själv var jag o hämtade en 525 exc med SM kit för ca. 3v sedan! Vi får synka när det vita helvetet har släppt o ge oss ut o gasa tillsammans!

/R

Absolut, lär väl inte ha nån större chans att hänga med :) men d e ju alltid kul m sällskap på vägen!

ddaannnnee skrev:
Absolut, lär väl inte ha nån större chans att hänga med :) men d e ju alltid kul m sällskap på vägen!

Haha, vi brukar inte rejsa så mycket.. Mest busa o lattja lite, det är ju det som är roligast.. Rejsa får man väl ta o testa nån gång på Sviestad i sommar!

Brorsan har en 640 med Akra som går riktigt fint! Den var seg som tusan innan vi bytte till akrat. Du får testa den när det blir säsong o jämföra skillnaden!

Bifogar en bild på pärlan!

Vi hörs!

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...