Lyckades sälja bilen

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date

Kia

Guest
Tjoohoo!!
Jag lyckades till slut att sälja min bil. Fast om det kommer nån innan fredag å slantar upp lite till så ska inte jag vara omöjlig. *ler* :tungan :hihi

Bifogat

• Chrysler 300M nr annons.JPG
    Chrysler 300M nr annons.JPG
    63.9 KB · Visningar: 131
Jag antar att du menar att den inte har varit helt lätt att sälja eller? :lol

Deadmetal skrev:
Jag antar att du menar att den inte har varit helt lätt att sälja eller? :lol

Nha, har väl kanske inte legat i jättemycket heller. Fick en massa skambud på bilfirmorna om jag skulle byta in den så det va ju lika bra att sälja den privat. Ligger en annons ute i "bilsport" tror jag åxå. Annars blocket i typ 10 dagar. Men det är väl kanske ingen bil "vanliga" svensson vill köpa tror jag. *ler* :tungan

Kia skrev:
Tjoohoo!!
Jag lyckades till slut att sälja min bil. Fast om det kommer nån innan fredag å slantar upp lite till så ska inte jag vara omöjlig. *ler* :tungan :hihi
Då är den ju inte såld ännu..eller hur. :va
Inga pengar i handen, bilen kvar....hoppas det går bra och att köparen verkligen dyker upp :yoparty

tassen skrev:
Då är den ju inte såld ännu..eller hur. :va
Inga pengar i handen, bilen kvar....hoppas det går bra och att köparen verkligen dyker upp :yoparty

Du vet väl att i min rosa, luddiga värld så luras inte folk. ;) *skrattar* Så det är bara så att på fredag dyker köparen upp och jag får mina efterlängtade pengar. *ler* De bara är så.... *intalar mig själv* Om då ingen annan känner sig manad att bjuda över då förstås...? :7peta

WestW skrev:
Ingick fri parkering i hela Uppsala? ;)
Kul med lite udda bil :tummenupp
tills man ska sälja eller laga

Jag upptäckte åxå det att det var supernice att ha en bil som är lite udda och syns. Men när det händer nåt man måste som man måste laga.....oj va dyrt det blev. *ler*

Kamikaze kid skrev:
Lider med dig...

Sålde min ögonsten för ett par månader sedan...
Min Impala SS -96...*snyft*
Inte skoj men kul med lite stålars i fickan :banana

Jo visst pengar är ju alltid kul att ha men visst svider det till i själen när man lämnar ifrån sig nycklarna till sin ögonsten??? *snyftar litegranna*

usxh säg inte så...Jag skall sälja min bil efter ELMIA mässan och den har jag lagt ner en dvla massa tid och pengar på för att få den att se ut som den gör idag.......Kommer att bli tungt att göra sig av med den definitivt. Nu när jag ser det här blir jag ju ledsen redan :(

Fär väl trösta mig med att det istället står en hoj på gården snart ;-) :banana

Kia skrev:
Tjoohoo!!
Jag lyckades till slut att sälja min bil.
Så fint, då vill du väl köpa en ny? Vad sägs om en snabb och smidig Audi? :hoppa

S3:a till salu, info finns via PM

/Nursen

Last edited:
Hästkraft som hästkraft?

Inte för att jag försökt helhjärtat men jag har inte lyckats sälja min Saaaaaaab Turbo, så jag sålde min kriminella häst. Idag faktiskt. :5sure

Last edited:
Anneli skrev:
Inte för att jag försökt helhjärtat men jag har inte lyckats sälja min Saaaaaaab Turbo, så jag sålde min kriminella häst. Idag faktiskt. :5sure

Man gratulerar!
Kriminella hästar är inte att leka med!

Kan vi inte få se den på bild med en viss herre i hjälm sittandes som om han var fastmonterad där?

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025